Accepterad .zlot. | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.zlot.

Icke Medlem
Meddelanden
118
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/snusloveer/

Ditt Hex-ID: steam:11000015d916e5f

Vad är din discord tagg? .zlot.

Vem var det som bannade dig? Vet inte var inne på reshade och fixade på den och sen blev jag bannad

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-03-13 182850.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev inte bannad av en staff

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt och fixade på min reshade och så blev jag bannad vet inte varför

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den är felaktig för jag satt och fixade på min reshade och så blev jag bannad

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivigt bannad av anti-cheat tidigare och då hade jag inte fuskat heller, sen blev jag bannad 1 timme av en servervakt för han tykte jag lallade men sen när jag hoppa supp så sa dom att den var felaktig men man kunde inte ta bort den och den sista var 1 dag tror ja och det vart för att min vän var krim men inte jag då och han skött i ett scenario och då var jag med i bilen och det var då krim utan krim men nu har jag krim. och så körde jag över 80 km/h på kanten av stan och powergaming glömde skriva /me när jag laggade en bil och så har jag blivigt och så har jag varit bannad för c-logg när jag var osynlig i ett senario och måste relogga så man kunde se mig men när jag kom tillbacks ingame så kunde jag inte spawna senaste och då blev jag bannad för c-logg

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ksk inte använt reshade ?

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inte ha reshade

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka