Nekad zlot | Ansökan till Servervakt [maze4k]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.zlot.

Icke Medlem
Meddelanden
118
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Tim

Vad heter du på discord? .zlot

Vad är ditt Hex:ID steam:11000015d916e5f

Ange ditt födelsedatum 21 Augusti 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Är med i gäng på servern och hänger med dom och kommer in efter skolan och på hälger så kommer jag in när jag vaknar och spelar nästa hela dagen efter det men ibland så kan jag behöva dra men då så försöker jag komma tillbacks senare.

Hur länge har du varit medlem på Unive? jag har varigt medlem sedan 31 december föra året men vart av med den i 24 timmar men sedan fick jag tillbacks den. Och har varigt medlem sedan dess

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Hittar ej bilden men har varigt bannad 3 gånger

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgifts är att förenkla för staffsen, Då man kan rpa undertiden och kicka/banna folk.
Som tex kicka folk som lallar håller på slåss på tex trygghansa, Banna folk för tex röst efter karaktär, VDM,RDM.
Och man måste ha klipp på alla bevis innan när man tar några åtgärder.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill att servern ska få mera seriöst rp och då tyckte jag att om jag blir servervakt så kan jag hjälpa att hålla den högre rp nivån genom att varna fålk som gör fel att inte göra om det och försöka få in dom på den högre rp nivån. och även hålla kål på att alla följer reglerna och sådana saker.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption och abuse kan före komma inom krim/polis senarion typ som toggle id eller revive eller svbans och det är helt o acceptabelt men ska bara använda sinna perms när det behöves och aldrig för sitt eget bruk t.ex att jag skulle få en advanteg eller att jag får det enklare än andra. och jag ska bara banna om dom gör fel och gärna prata med personen efteråt så dom vet varför dom blev bannade och att dom inte ska göra om det.

Jag kan skicka bild på bantotal om jag hittar den i pm till en staff imorgon

Nekad, skriv en mer utvecklad ansökan, speciellt på fråga 9 och 10

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka