Accepterad Zlip | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zlip

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198072096595/

Ditt Hex-ID: steam:110000106aa6753

Vad är din discord tagg? .jaguaren

Vem var det som bannade dig? IndianTech

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-09-18 024003.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ingen anning det står inte anledning

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt och åkte bil med mina vänner, efter det sås stannade dom för behövde logga ut. Och jag blev bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag har ingen anning varför då det inte står på banned, ni kan kolla på bilden.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. sv kickad 1 timme, men kommer inte ihåg varför då de va ett tag sedan. sedan bannad för hets i ooc, och fick en pban för jag skottade på trygg hansa ( det förstår jag) , nu jag vet inte varför jag blev bannad då jag har inte sett något riktig förklaring.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet inte vad jag gjorde ( åter igen det står inte utförligt)

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Hur har du lärt dig något av din ban när du inte verkar veta varför du blev bannad?
Som du ser på bilden om du kollar så står det inte vad jag gjort utan det står kontakta indian, de blir lite svårt att förklara liksom, hade jag vetat vad jag har gjort så hade jag förstått, Indian svarar inte ens när man försöker få kontakt med honom, han har bara skrivt inkompitent som att han förnedrar mig. Jag är inte barn jag är en vuxen man så förstå mig rätt! :).

Han ska kontakta indian, det blir svårt för han att förklara om han inte vet vad det handlar om.
Tack att du har insikt i vad jag skrev, Men som sagt indian svarar inte, har kollat med flera vänner som har kontaktat han o han svarar ändå inte, tycker det är lite oseriöst när man skriver kontakta indian men han svarar inte som sagt!.

Tack att du har insikt i vad jag skrev, Men som sagt indian svarar inte, har kollat med flera vänner som har kontaktat han o han svarar ändå inte, tycker det är lite oseriöst när man skriver kontakta indian men han svarar inte som sagt!.
ska se om jag kan kontakta honom

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka