Nekad Zleepzy | Medlem ansökning [ade.m.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zleepzy

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Vilgot

Vad är ditt discord namn? Zleepzy

Vad är ditt födelsedatum? 4 Juli 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Ahmedi Mohammud 24 år från irak

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Lojal, Pengarkåt och Lugn

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Ahmedi Mohammud är från Irak och hade en ganska tuff uppväxt där. När han var yngre flyttade han till Sverige för att få ett bättre liv. Men det var inte så lätt för honom att passa in och få jobb, så han började umgås med fel personer. Han är en person som vill lyckas i livet och få respekt. Han tänker mest på att tjäna pengar och klara sig själv. I framtiden vill han bli någon med makt och ha kontroll över sitt liv, även om det betyder att han går in i den kriminella världen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriös RP där jag spelar min karaktär på ett realistiskt sätt. Jag vill köra kriminell RP men inte bara för att lalla utan för att skapa roliga och bra scenarion för andra också. Jag kommer följa reglerna och inte förstöra för någon annan.

Jag tänker bygga upp min karaktär långsamt och inte bara gå direkt till crime utan låta det utvecklas genom RP. Jag vill också bidra till bra stämning och roliga situationer som fler kan vara med i.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte alltid ska försöka vinna själv hela tiden, utan ibland låta den andra sidan vinna för att göra Rpt roligare och mer realistiskt. Man ska inte bara tänka på sig själv utan också på att alla ska ha kul.

Till exempel om man blir jagad av polisen så ska man inte göra orealistiska saker bara för att komma undan, utan man kan låta sig bli tagen så det blir ett bra scenario. Det gör Rpt bättre för alla.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej det har jag inte.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Man ska inte powergama (göra orealistiska saker) Man ska inte metagama (använda info utanför RP) Man ska inte RDM/VDM (döda eller köra över folk utan anledning) Man ska respektera andra spelare och admins Man ska spela seriöst och inte lalla

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en person som gillar att spela seriöst och följa regler. Jag vill utvecklas inom RP och bli bättre hela tiden. Jag är aktiv och vill bidra till bra scenarion på servern. Jag tar RP på allvar och vill inte förstöra för andra utan istället göra det roligt för alla som spelar.

Väntar svar från mod+

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Nekad ansökan
Anledning: Ber om intervju

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka