Accepterad zlay | Ban Överklagan [realsickan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

zlay

Icke Medlem
Meddelanden
49
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198978570112/

Ditt Hex-ID: 11000013cb21780

Vad är din discord tagg? jerran1234

Vem var det som bannade dig? sickan och boten

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-03-14 141028.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? dom bannad mig då jag fear rp och detta inser jag som ett stort fel nu och kan se till 100% vrf dom banna mig för de var jag som gjorde fel

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag spela med mina vänner sen blev jag tagad i krim dc 5 gånger av oliak krim sanvarig sen indragen till sup för sedan att jag skulle få indraget och jag var testmesdlem så jag fick indraget allt plus ban

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. detta är enn 100% äkta ban då de var jag som gjorde fel och står för det

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ag har tidigare blivit bannad för olika saker, som emote abuse och brist på sunt förnuft, men det var ett tag sedan. På senare tid har jag blivit bannad för olika andra grejer, och jag inser nu att dessa bannlysningar verkligen har varit en väckarklocka för mig. Jag har lärt mig så mycket från dessa erfarenheter och har verkligen fått strålande koll på regler och vad som förväntas av mig som spelare. Men det som hände senast var ett stort misstag från min sida

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Tillbaka