Accepterad zlay | Ban Överklagan [Nekkan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

zlay

Icke Medlem
Meddelanden
49
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198978570112/

Ditt Hex-ID: 11000013cb21780

Vad är din discord tagg? dalle_4

Vem var det som bannade dig? nekkan

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-03-23 120124.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? staffsen valde banna då jag pitta in i någon och detta kan jag förstå att jag får ban för detta var då 100% mitt fel att jag tog det för långt för han sa ja läspa

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. åkte runt med mina vänner sen så hoppad jag av och snacka med en person i en anna bil och han börja ha attityd för sedan säga jag läspar och då blev jag arg och pitta in i han och detta kan jag förstå att jag tog de för långt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. denna bannen är inte felaktig den är 100% rätt för de var jag som var en ren idot idet sicnariot

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har tidigare blivit bannad för olika saker, som emote abuse och brist på sunt förnuft, men det var ett tag sedan. På senare tid har jag blivit bannad för olika andra grejer, och jag inser nu att dessa bannlysningar verkligen har varit en väckarklocka för mig. Jag har lärt mig så mycket från dessa erfarenheter och har verkligen fått strålande koll på regler och vad som förväntas av mig som spelare. Men det som hände senast var ett stort misstag från min sida

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja inte pita i han och isället åka ifrån och inte bry mig om vad han sa

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja väldigt mkt detta kmr aldrig hända igen och jag förstå verkligen mitt fel

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Tillbaka