ZlatteIbra | Polismyndigheten Ansökan (TrokkZ)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ZlatteIbra

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 12 Mars 2007

Vad heter du på discord? ibrahimovicGOAT#7523

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? ca 300

Hur aktiv kommer du att vara? Lov/helger
Måndag: 09:00-03:00
Tisdag: 09:00-03:00
Onsdag: 09:00-02:00
Torsdag: 09:00-03:00
Fredag: 09:00-02:00
Lördag: 09:00-03:00
Söndag: 09:00-02:00

Vanliga veckor
Måndag: 15:00-22:00
Tisdag: 15:00-22:00
Onsdag: 15:30-22:00
Torsdag: 15:00-22:30
Fredag: 15:30-03:00
Lördag: 09:00-03:00
Söndag: 09:00-23:00

Vad heter du? Zlatan Ibrahimovic

Hur gammal är du? 40

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Ajemen!

Varför vill du bli polis? För det här är ett intressant yrke. Min far har tjänstgjort i armén i flera år, så jag vill följa i hans fotspår och bli polis så att vi kan fortsätta skydda samhället från brott. Jag vill berätta för de kriminella att förutom att stjäla pengar finns det andra framgångsrika saker. Jag gillar att patrullera runt eftersom jag inte vill att folk ska köra för fort för att undvika olyckor eller skada andra människor. Jag vet också att polisen har letat efter medlemmar för detta yrke, eftersom detta är ett mycket viktigt yrke. Jag har varit ivrig att gå med i denna bransch sedan jag var 7 år gammal.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Rättvishet: Jag tycker att vara rättvis är en av dom viktigaste delarna inom polis yrket eftersom man har ett sånt stort ansvar och ingen ska bli dömd för något man inte har gjort. Det handlar också om att ingen ska bli fel behandlad som i tillexempel rasism eller möjligheter. Det andra är att man inte ska vara för rädd med tanke på att som polis utsatts man för vapen brott narkotika och massor av annat då funkar det inte att vara rädd. Det som kanske är viktigast är att komma glad varje dag till jobbet och vara trevlig mot både folket samt kollegorna då skapar man en trygg miljö och underlättar arbetet för kollegorna. och jag tycker att samarbete är det viktigaste och att man har massor av bra kollegor som man kan jobba bra med. man ska kunna ta kritik. Att man ska kunna bete sig bra mot alla. Att man jobbar så mycket som möjligt så att så många som möjligt kan vara i tjänst, för att då blir det enklare för polisen att inte behöva stressa. Om någon kommer i knipa som att en person håller i en annan person med pistol så ska man ta pistol eller ett annat slags farligt vapen, men om de har tillexempel en kniv och inte håller i en person så kan man ta fram sin elpistol (för att då så kommer den personen inte att då bara ligga på marken) Man ska följa och lyssna på chefen och det som ledningen säger. Att man ska ta ansvara för det man själv har gjort som om man har gjort något fel. jag tycker också att kommunikationen d.v.s radion är viktig, för att när jag jobbade på Securitas så kunde vissa personer inte bete sig i radion

Vad vet du om yrket i helhet? Jag skulle säga att jag kan de mesta typ som radiodicipiln, hur man hanterar tjänsterfordon, vapen, sirenerna och liknande. Asså igentligen allt för jag har varit polis tidigare på ett annat konto där jag avgick som assistent. Jag kan ju våldstrappan eller vad den heter också.

Har du några tidigare erfarenheter? Ja, Jag har varit polis tidigare på en annan karaktär.

Hur är du som person? Jag är lugn och ärlig person som gillar att kommunicera med folk och ha de allmänt lugnt och chilla.

Är det något vi bör veta om dig? Att Unive är den bästa fkn servern som någonsin skapats, eller de vet ni nog

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka