Accepterad zlatte | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

krutturken

Icke Medlem
Meddelanden
60
Reaction score
6
Användarnamn: zlatte

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199047581175/

Vad är ditt namn i verkligheten? eskil

Vad är ditt discord namn? kwaza #0971

Vad är ditt födelsedatum? 13 Juli 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter billy öhman och är en kille som har ett intresse för mode och bilar. Billy jobbar som journalist och han tjänar bra med pengar. Just nu äger han tre bilar en saab, en volvo och en ford mustang. billy hade en svår uppväxt med lite pengar uppe i norrland. Billy har bara varit här i multistaden i två veckor.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker att jag ska bli whitelistad för att jag spelar på den här servern varje dag och hela natten och det är även den ända servern jag spelar på.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? som sagt det är den ända servern jag spelar på och jag tycker det är en riktigt bra server

Hur många timmar har du på FiveM? 84 timmar

Hur hittade du Multistaden? när jag började spela fivem så sa mina kompisar att denm var bra.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? har blivit bannad två gånger och en av dom var en felaktig och blev unbannad båda gångerna.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? spelar bara på multistaden

Riktigt kul att du vill bli en del av detta community genom att bli whitelistad. :) Personligen så tycker jag att du utvecklar dina svar relativt mycket, jag kommer tyvärr att neka den, eftersom att du måste utveckla "Varför ska just du bli whitelistad" samt "Varför vill just du blir whitelistad på denna server". Annars jättebra jobbat. :)

Mvh RoXx. <3

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka