Accepterad zlatte | Ansökan till Servervakt [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

krutturken

Icke Medlem
Meddelanden
60
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin

Vad heter du på discord? krutturken#4250

Ange ditt födelsedatum 5 Juli 2023

Beskriv din dagliga aktivitet. kommer vakna typ runt kl 12 varje dag och gå in på servern och vara inne ett tag. Oftast kommer jag att vara inne hela dagen men om jag drar ut så kommer jag ända vara inne på natten. Sen har jag träning vissa dagar men jag kommer att vara inne på servern väldigt mycket.

Hur länge har du varit medlem på Unive? har varit medlem sedan 2020.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 0, vet inte hur man lägger in bilden men jag har bild på det

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. en servervakt har som uppgift att se till att underlätta jobbet för staffsen så mycket som möjligt. Detta gör man genom att hjälpa till med lite mindre ärenden. Tex om folk lallar och gör andra grejer som bara kräver en kick. Då slipper staffsen ta dom små ärendena så att dom kan fokusera på det som är viktigt.

Varför vill du bli servervakt på servern? för jag ofta rpar på servern och märker att det är många som inte rpar seriöst och bara lallar och jag vill vara med och bidra till att folk rpar mer seriöst. Har också varit servervakt innan jag blev blacklistad så har en del erfarenhet.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. tex om du använder dina perms för att få fördelar inom rp. Tex att du kickar någon i ett scenario för att komma vinnande ur det. Eller använda permsen för att tpa.

Vidare till muntlig intervju, du har 48timmar på dig. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju.
Anledning: Gav ett bra och utvecklat svar under intervjun.

Välkommen till Servervakt teamet!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka