Nekad zlatte | Ansök till whitelist ansvarig [Sebbe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

krutturken

Icke Medlem
Meddelanden
60
Reaction score
6
Användarnamn: zlatte

Vad är ditt namn i verkligheten? Eskil

Hur gammal är du? 14

Vad heter du på discord? Kwaza#0971

Hur ofta kommer du kolla whitelist ansökningar? har oftast inte så mycket att göra på servern så kommer att kolla väldigt ofta.

Hur aktiv är du i discorden? Jag har två skärmar så att har discord uppe på andra skärmen hela tiden. Så kommer vara väldigt aktiv.

Varför vill du bli whitelist ansvarig? för att jag har rätt så mycket tid över för har som sagt inte så mycket att göra ingame och då vill jag kunna göra nått på den tiden och det är bara ett plus om jag får hjälpa servern samtidigt. Jag vill också hjälpa till att det går snabbare för folk att få svar på sina ansökningar så att man inte behöver vänta så länge. Tycker också att det behövs mer whitelist ansvariga så att alla staffs slipper ta alla intervjuer eller kolla alla ansökningar. Eftersom jag kommer ta intervjuer och kolla ansökningar så ofta så kommer multistaden få in mer whitelistade spelare som är bra på att rpa vilket kommer höja rp nivån på servern

Varför ska just du bli whitelist ansvarig? För att jag är online ofta och jag kommer så ofta jag kan kolla wl ansökningar och ta muntliga intervjuer. Jag svarar också snabbt i pm så om någon vill ta muntlig intervju så kan jag fixa det snabbt. Om jag nekar en ansökan så kommer jag också vara väldigt tydlig med varför den blev nekad. Jag kommer också vara så trevlig jag kan mot alla även om dem inte är trevliga mot mig. Jag kommer att kunna kolla ansökningar på forumet från typ 16:00 till 23:00 och muntliga intervjuer kommer jag kunna ta ungefär när som helst. Jag kan ta dem när jag har rast i skolan men för att få en så seriös och bra intervju som möjligt så kommer jag nog undvika det.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka