Inaktuell zlatinag | Polismyndigheten Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

zlatinag

Icke Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
4
Ange ditt födelsedatum: 3 Januari 2010

Vad heter du på discord? zlatinag#1432

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? ca 300

Hur aktiv kommer du att vara? kommer antagligen vara inne 3+ vardagar och 4-6+ helger

Vad heter du? Alex Berg

Hur gammal är du? 21 år gammal

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? jag är simkunnig ja

Varför vill du bli polis? jag vill bli polis för att kunna hjälpa polisen så mycket som möjligt. jag vill också lära känna nya personer. jag vill också bidra att hjälpa att skaffa bättre ryckten om polisem.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? top 3 viktigaste sakerna är 1, kunna hantera stress de är den viktigaste saken inom polis yrket ,2, simkunnig för om det är nån som smitter genom att simma eller det är nåns som håller på att drunka så ska man kunna hjälpa dom eller ta fast, 3, radiodiciplin det är viktigt för att det ska vara ordning och reda i radion och om nån ska säga nåt väldigt viktigt så kanske man inte hör vad han säger för folk sitter och prata massa i radion.

Vad vet du om yrket i helhet? jag vet hur man hanterar stress som är viktigt, jag vet hur man simmar som också är viktigt och jag vet hur man användersig av radio diciplin, jag vet också hur man kör bil. och vad polisyrket handlar om.

Har du några tidigare erfarenheter? jag har en del erfarenheter då jag har varit rekryterare på sjukvården och jobbat på securitas så jag vet hur man hanterar tjänste vapen och stress. och hur man simmar. vet ju också då när man ska använda tjänste vapen och vad man kan göra för att undvika att använda dom (tackla dom) om de inte är nått väldigt alvarligt.

Hur är du som person? jag är väldigt trevlig, trevlig person och kollega. jag är också väldigt ärlig person. han har haft polis som dröm yrket sen han var liten.

Är det något vi bör veta om dig? någon som ni borde veta om mig är att jag var sjukvårdar rekryterare och gillades mycket av gamla chefen. sen att jag var orningsvakt på securitas . och att jag rerdan har en annan ansökan som jag skickade in den 8 sep men ej fått svar så därför jag gör en ny

Tillbaka