Dubbelpost zlatinag | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zlatinag

Icke Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
4
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198899330686/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad är ditt discord namn? zlatinag#1432

Vad är ditt födelsedatum? 3 Januari 2009

Berätta om din karaktär. min karaktär alex berg är 21 år gammal. han är också ganska hjälpsam och han har ett stort intresse för bilar. han hade ingen lätt barndom då hans familj va fattig dom sovde också på gatorna. men när alex va 5-15 spelade han alltid basket ensam med tidningar som han hade gjort till en boll, och sen en papperskorg. och en dag när han va 15 så kom en tornado, och då dog hans mamma och pappa i tornadon, men alex överlevde. men en vacker dag så gick någon förbi han och gav han 1 miljon kronor för att försöka hjälpa alex. då efternågra år så flyttade han tills där han bor idag, och han har en RS6 som han bor i, och gillar att hänga med vänner på piren.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag kommer bidra med roliga scenarion, och ett seriöst RPande. jag kommer också kunna hjälpa nya spelare. jag har också spelat på servern i typ 1 månad om inte mer. jag vill också kunna förbättra mitt RPande som en mekaniker.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? för att jag gillar att spela på svenska och stora RP serverar och unive är den bästa stora svenska server man kan hitta på fiveM.

Hur hittade du Unive? tittat på många streamers t.ex COSMO_BT,Xray89 och h3llgreen.

Vad har du för mål med ditt rollspel? att skapa roliga scenarion med vänner och kunna skaffa så många vänner som möjligt. jag vill också kunna förbättra mitt RPande så mycket som möjligt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? mitt mål är att kunna hjälpa nya folk t.ex hjälpa dom med ett id och att kunna skapa roliga men seriösa scenarion och att kunna skaffa många vänner.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka