Nekad zlatinag | Medlem ansökning [RogerXD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zlatinag

Icke Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
4
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198899330686/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad är ditt discord namn? zlatinag#1432

Vad är ditt födelsedatum? 3 Januari 2009

Berätta om din karaktär. min karaktär alex berg är en hjälpsam person med ett stort intresse för bilar. han jobbar för tillfället på postnord men drömjobb som polis eller ambulanse. han är 21 år gammal. han har också några vänner som han brukar hänga med på kvällarna. han har en drömbil och det är en RS6 men har just nu volvo XC70. han har tänkt sig att köpa en yacht i framtiden med polare. han hänger väldigt ofta på piren och kållar på bilar. han gillar också hamburgar,pizza och skinkmakor. han mår lite dåligt om dagarna för han vart scammad på sin supra för några dagar sen.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag kommer bidra med ett mer seriöst RPande t.ex att köra i en laglig hastighet och skriva i ooc om folk säger konstiga saker som restart.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? för att jag gillar att spela på svenska och stora RP serverar och unive är den bästa stora svenska server man kan hitta på fiveM.

Hur hittade du Unive? jag tittade på cosmo_bt när han spelade på unive det såg ganska kul utt så jag laddade jag ner fiveM och testade och tyckte det var ganska kul.

Vad har du för mål med ditt rollspel? att ha roligt med så många vänner som möjligt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att bidra med ett bra RPande och bidra med roliga stunder med kompisar

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka