Accepterad zlatinag | Medlem ansökning (JHN)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

zlatinag

Icke Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad är ditt discord namn? zlatinag#1432 och madueke31 som sånt synligt namn

Vad är ditt födelsedatum? 3 Januari 2011

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter alice hernandez och är 23 år gammal. Alice växte upp i italien men flytade till sverige när hon var 10 år gammal. Alice pappa körde mycket motorcykel när alice var liten så då började alice också att köra motorcykel, så han har ett stort intresse för motorcyklar. Alice kan bli väldigt arg ibland men är oftast snäll. Alice är ofta med vänner för det tycker alice om. Alice har åkt in i fängelse för narkotika nånting (vete fan vad det heter) så hon är rätt så busig av sig.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra, seriös ,rolig och utvecklad rp då jag har rpat på unive i 2 år och då bidrog jag med det så kommer forsätta göra det men mer saker jag kommer göra är t.ex hjälpa nya spelare till servern och vissa t.ex var man skaffar id kort var man köper lite olika grejer osv. jag kommer även göra det roligt för båda parterna i ett senario så inte rp ska bli tråkigt för någon annan.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska göra det roligt för alla andra och inte bara en själv och ens kompisar, t.ex genom att inte använda för op bil i rån osv. även om man är kriminell att inte bara kidnappa för att man själv tycker det är kul, så det blir roligt för alla.

Hur hittade du Unive? tittade på unive streames för kanske 3 år sen och sen efter ca 6 månader valde jag att testa och då tyckte jag att det var väldigt kul så då började jag rpa mer och mer.

Vidare till muntlig intervju, du har 48timmar på dig att ta din intervju. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju, välkommen!
:unive:

Tillbaka