Nekad zlatinag | Medlem ansökning [Hampox]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zlatinag

Icke Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
4
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198899330686/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver chapman

Vad är ditt discord namn? zlatinag#1432

Vad är ditt födelsedatum? 3 Januari 2008

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Alex berg. han jobbar hos postnord och har ett drömjobb som polis. han har också ett stort intresse för bilar och han har en Tesla model X. han är ganska snäll men han kan också bli ganska arg på folk som förstör hans saker tillexempel hans bil. han har också lite vänner men inte så jätte många. hans mål är att äga många lyxiga bilar och ett stort hus med sina kompisar. han är också ganska posetiv men han är lite snål ibland.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill bli medlem för jag har spelat på denna servern ganska länge nu. och för jag ska börja göra ett mer seriöst RPande tillexempel att inte köra i 120 i stan.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? för att jag gillar att spela på svenska och stora RP serverar och unive är den bästa stora svenska server man kan hitta på fiveM.

Hur hittade du Unive? jag tittade på cosmo_bt när han spelade på multistaden alltså unive fast för ett år sedan och det såg ganska kul utt så ett år senare laddade jag ner fiveM och testade och tyckte det var ganska kul.

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål på mitt rollspel är att bli polis och ha ett stort hus med många och lyxiga bilar sen har jag inte så många mer mål mer en att skaffa många vänner

Vad har du som mål att uppnå på Unive? jag vill va med på servern för att för bättra ett seriöst RPande.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej jag kör bara på unive men har testat min kompis server för några veckor sen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka