Accepterad zlatinag | Medlem ansökning (cindy)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zlatinag

Icke Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad är ditt discord namn? zlatinag#1432

Vad är ditt födelsedatum? 3 Januari 2011

Berätta om din karaktär. Min karaktär Kenneth andersson är uppväxt i skåne och bott i skåne hela sitt liv. När han var liten så hade hans pappa en mc och körde på den och när han blev 16 fick han testa och så blev han mc knutte. Han körde så mycket så han fick svårt med jobb så han hade inga pengar så han kände folk som kunde grejer inom det kriminella så han kontaktade dem och fråga om dem hade nått jobb till han och det hade dem så han började göra droger och gav dem till sina vänner för en viss summa pengar. Sen lärde han känna fler mc knuttar som var kriminella som hade en mc klubb och så frågade han om han kunde bli hangaround och det kunde han efter nån månad blev han prospect i klubben. Senare så blev han högre uppsat till medlem sen sgt och sen lämnade han klubben för han lcykades få ett bra jobb hos en nattklubb där han jobbade, men det gjorde att klubben ville skada eller döda honom så nu lever han gömt för att överleva och får pengar till mat från släktingar. Eftersom han var med i klubben så blev han väldigt hårdhänt och blev väldigt aggresiv av sig men annars är han rätt så chill.

Vad kan du bidra med till serverns RP? ´Jag kan bidra med bra o social rp för servern, hjälpa med det mesta som behövs om det behövs ex. mer som jobbar på nattklubb
kan jag ansöka ditt eller nått annat jobb som behöver fler folk att jobba där. Jag kan även bidra med bra o roliga men seriösa senarion och hjälpa nya spelare om det behövs.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska spela så att alla sidor ska ha lika kul som ex. om man gör ett bankrån ska man inte ta för sjuk bil som går i 500 man kan ta en liten långsamare bil som inte är klistrad i marken.

Hur hittade du Unive? jag började på unive i början av 2021 men har tagit en paus nu på ca 5 månader från rp för har tappat lusten så därför jag inte har kvar min medlem för jag sa upp den

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka