Nekad zlatinag | Medlem ansökning [Bogha1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zlatinag

Icke Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
4
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198899330686/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad är ditt discord namn? zlatinag#1432

Vad är ditt födelsedatum? 3 Januari 2009

Berätta om din karaktär. min karaktär Alex berg han är envis,hjälpsam och glad typ hela tiden. Han har ett drömyrke som mekaniker men jobbar för tillfället på postnord. han är 21 år gammal och stort intresse för bilar och meka med bilar han äger en RS6. han gillar också att bada och ha roligt med vänner. när han va 4-15 år vart det ganska tuft för han för hans familj hade inte så mycket pengar. Dom bodde på gatan och han hade en basketboll och en soptunna så han körde basket hela dagarna och eftersom han va fattig ville ingen va hans kompis, så han spelade alltid basket ensam. sen när han va 15 så kom en tornade och då dog hans föreldrar men han överlevde. men en vacker dag så gick en miljonär förbi han och han gav Alex 1 miljon kr så han flyttade och köpte en bil så nu bor han i sin bil.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för jag kommer bidra med ett seriöst och roligt RPande och skapa roliga scenarion. jag är också en mycket aktiv spelar förutom när jag är på semester. jag vill också lera mig att RPa som en trevlig mekaniker. jag har också spelat på unive i 1 månad typ.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? många aktiva spelare och mods och den har också ganska bra ryckten. unive är också en bra server med bra jobb och bra RPare.

Hur hittade du Unive? tittat på många streamers t.ex COSMO_BT,Xray89 och h3llgreen.

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål är att skapa roliga scenarion och att förbättra mitt RPande som mekaniker och att utveckla min karaktär hela tiden. också att bli en bra mekaniker som är trevlig mott alla kunder.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? mitt mål är att skapa rolig scenarion med vänner och sånt och att kunna hjälpa nya spelare t.ex skaffa dom ett id och körkort och hjälpa andra att ha trevligt i servern.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka