Vilket chef-jobb vill du ansöka till? bahamas mamas
Vad heter du IRL? oliver
Vad heter du på discord? zlatinag#1432
Hur gammal är du? 12
Hur länge har du spelat på Unive? snart 2 år
Hur rollspelar du på servern? Kriminell
Hur kommer du att utveckla jobbet? jag kommer utveckla jobbet genom att ha öppet oftare har fler fester, anställa fler vettiga personer till jobbet. kommer även fixa nya intervju frågor till olika del av jobbat man vill jobba som t.ex bartänder
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? just nu är jag bartänder på bahamas mamas och har jobbat där förut en nu. jag har varit högt uppsat i gäng och andra yrken så är bra på att hantera dem som arbetar där och kunderna
Hur ofta kommer du vara inne? jag kommer vara inne nästan varje dag i ca 3-7 timmar kan vara väldigt olika
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej
Har du läst våra Regler? ja
Vad heter du IRL? oliver
Vad heter du på discord? zlatinag#1432
Hur gammal är du? 12
Hur länge har du spelat på Unive? snart 2 år
Hur rollspelar du på servern? Kriminell
Hur kommer du att utveckla jobbet? jag kommer utveckla jobbet genom att ha öppet oftare har fler fester, anställa fler vettiga personer till jobbet. kommer även fixa nya intervju frågor till olika del av jobbat man vill jobba som t.ex bartänder
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? just nu är jag bartänder på bahamas mamas och har jobbat där förut en nu. jag har varit högt uppsat i gäng och andra yrken så är bra på att hantera dem som arbetar där och kunderna
Hur ofta kommer du vara inne? jag kommer vara inne nästan varje dag i ca 3-7 timmar kan vara väldigt olika
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej
Har du läst våra Regler? ja