Accepterad zlatan | Medlem ansökning [Sallad]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

zlatan

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/zlattet1337/

Vad är ditt namn i verkligheten? kevin

Vad är ditt discord namn? zlatan#4250

Vad är ditt födelsedatum? 9 Augusti 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter karl Nordström, karl är en person som har haft en bra uppväxt med rika föräldrar. Även fast karl har haft rika föräldrar har han ändå aldrig varit särskilt bortskämd, det han ville köpa fick han spara ihop till helt själv med andra ord. Karl hade också toppbetyg i alla ämnen och han var en riktig bra elev Karl som person är en rätt sur och grinig människa eftersom att karls båda föräldrar dog i en flygkrash nyligen. Karl har också många diagnoser. Nu när karl har blivit vuxen vill han komma ut på den vita arbetsmarknaden han har ett väldigt stort intresse för fordon och därför skulle ett jobb på bennys eller någon bilfirma passa karl perfekt. Karls största mål är att bli lika rik och framgångsrik som sina föräldrar var och hoppas att han en gång ska bli vd för något stort företag. karl skulle också vara i ett stort behov av att skaffa en partner med tanke på vad han har gått igenom. Trots karls ständiga dåliga humör är han ändå en laglydig person som aldrig skulle bryta mot några lagar. Det ända som skulle kunna hända är att han kanske skulle hamna i nått slagsmål någon gång med tanke på hans dåliga humör
så de var de om Karl nordström

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag har en riktigt bra och rolig rp och jag kommer att bidra med massa roliga och kvaletativa scenarion på servern. Jag kommer också rpa för att alla ska ha det kul och inte bara för min vinst. jag kommer med andra ord se till att alla som jag stöter på på unive kommer få en så bra rp upplevelse som möjligt och jag kommer göra allt jag kan för att det ska bli så. Jag har också mycket erfarenheter inom rp jag har inte bara över 500 timmar på fivem jag har också rpat på många servrar innan inkl 18 plus servrar så jag vet vad rp går ut på och hur man ska uppträda i olika scenarion. Jag kommer även bidra med mycket skratt och humor till servern o se till att alla har kul när dom rpar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med riktigt bra scenarion och en riktigt bra rp med mycket erfarenheter och jag kommer inte bara hålla min rp på topp hela tiden jag kommer också bidra till att andra spelare på servern också håller sin rp nivå på topp och att alla får en sån bra och rolig rp upplevelse som möjligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte ska rpa för makt och pengar hela tiden och att man ska kunna ha ett roligt scenario utan att man går vinnande ur det

Hur hittade du Unive? tips av vänner

Tillbaka