Nekad zlatan | Chef-jobb ansökan [Autoexperten] [Amo_147] [Jyazz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zlatan

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? autoexpetern

Vad heter du IRL? kevin

Vad heter du på discord? kepish#4250

Hur gammal är du? 16

Hur länge har du spelat på Unive? sen 2020

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? jag kommer bidra med mycket aktivitet och jag kommer få in många nya arbetare till jobbet och kommer se till så att autoexpetern blir ett aktivt jobb med många anställda jag kommer också se över vilka jag tar in och ska försäkra mig om att alla jag tar in har en bra atityd och är trevliga mot alla jag kommer också hålla koll väldigt aktivt på dom anställda så att dom faktiskt jobbar för lönen och kanske införa ett nytt system med bonusar till dom som jobbar hårdast. Jag kommer också fixa relativt låga priser på allt i början så jag kan locka fler kunder o sen höja dom gradvis efter ett tag när jag har börjat få lite kunder jag kommer helt enkelt se till så att autoexperten blir ett riktigt trevligt val att söka jobb på och en väldigt trevlig plats för våra kunder.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? inte så mycket faktiskt det är rätt nytt för mig men har ju jobbat där nån gång men det har varit under kortare perioder men jag har ju varit chef på både falck och mekonomen innan så jag har ju lite erfarenheter av vad just chefspositionen innebär och vilket ansvar jag bär när jag har den. så jag vet ju att jag har ett stort ansvar att ta hand om mina anställda och se till att våra kunder får en sån bra upplevelse som möjligt. jag har också ett stort ansvar att se till att folk jobbar för pengarna och att sparka folk som aldrig jobbar o ta in nya och ge nya folk en chans hela tiden. Jag har ju också erfarenheter som säljare och är väldigt bra på att sälja på folk saker och vet hur man ska prata med kunder så att dom blir intresserade av att köpa så det skulle jag kunna ha lite lektioner i för mina anställda så att dom också lär sig. så aa det är väll dom erfareheterna jag har

Hur ofta kommer du vara inne? väldigt ofta

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? jaa

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja

Vidare till muntlig intervju, vi skriver ut när vi tar intervjuer, du har 48 timmar på dig. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka