Nekad zlatan | Ansökan till Servervakt [Jyazz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zlatan

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin

Vad heter du på discord? Kepish#4250

Ange ditt födelsedatum 9 Augusti 2022

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 12-12 med pauser

Hur länge har du varit medlem på Unive? medlem har jag varit sen igår om ni menar wl men har spelat på servern i 1 halv år

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 0, vet inte hur man lägger in bilden men jag har bild på det

Har du varit blacklistad någon gång? Nej

Vad är en servervakt enligt dig? en person som underlättar jobbet för staffs och tar dom lite mindre ärendena som kanske bara räcker med en kick för att lösa. Saker som tex om någon kör 200 i stan kan man kicka dom. enligt mig har också servervakt ett extra stort ansvar att hålla sig till reglerna eftersom att det är dom som ska se till att regler följs. En servervakt är som en staff helt enkelt den ända skillnaden är ju att en servervakt rpar ju egentligen som vanligt men dom har ett extra ansavar att se till att både jag och alla andra följer reglerna på servern

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? för jag har många tidigare erfarenheter som staff och jag följer också alla regler hela tiden och jag kommer att vara väldigt aktiv och ta ansveret som servervakt väldigt seriöst. Jag kommer ocksp hjälpa till att raportera till staffs om jag ser att någon gör fel eller om det är något mindre så kan jag ta hand om det själv och kicka personen för att jag ser varje dag när jag är inne att folk powergamar, vdmar och rdmar osv. Jag kommer också få bort mycket lall och lallare från servern och se till att alla rpar seriöst. Jag är inte heller otrevlig om någon är otrevlig mot mig utan jag håller alltid samma goda ton till alla oavsett vad dom säger till mig och är inne på servern varje dag och jag kommer att hjälpa till om jag ser någon som gör fel så ofta jag kan och jag kommer göra allt jag kan för att hålla allas rp nivå så högt upp som möjligt och att det sker så få regelbrott som möjligt.

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? en bra servervakt enligt mig är en servervakt som prioriterar sitt roll som servervakt över själva rpn. jag säger inte att man ska avbryta mitt i ett scenario för att ta ett ärende men att ens huvudfokus alltid ligger på att hålla sin egen och andras rp på topp och att alltid försöka stoppa så många regelbrott som möjligt. Jag tycker också att en bra servervakt inte bara kickar sp fort dom ser nån göra fel utan att dom också kan prata med personen och säga vad dom gjort för fel och ge folk en chans. sen är också att kicka ett bra sett att få folk att förstå vad dom gör för fel men ibland kan det finnas bättre sätt.
så det är en bra servervakt enligt mig och det är en exakt sån servervakt jag kommer att vara

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt att man utnytjar sina perms ingame för att skaffa sig fördelarar i scenarion som typ att kicka folk som inte gjort något fel bara för att vinna ett scenario. Det kan också vara att bara kicka sina vänner bara för skojs skull skulle jag säga är abuse.
kort sammanfattat att du använder dina perms för egen vinning och för att förstöra för andra

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka