Nekad Zlakto | Whitelist ansökning [Bengt] [Mackan Me1ster]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zlakto

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198432472302/

Vad är ditt namn i verkligheten? Mariwan

Vad är ditt discord namn? Marre#7557

Vad är ditt födelsedatum? 24 April 1997

Berätta om din karaktär. Zlatko Slavic är en man som har haft en väldigt dålig bakrund, växt upp med sina kusiner och allmänt valt fel väg. Hans två kusiner blev skjutna i ett misslyckad rån och Zlatko satt inne i 6 år för rån. Nu är han tillbaka och redo för att göra allting bättre, han vill gå rätt väg och bli en bättre människa. Han gillar väldigt mycket bilar och kan en hel detl om det, visa han en bil så säger han allt om den, motor, hästkrafter och drivlina. Han hade velat jobba som bilsäljare då han är grym på detta. Men han kanske kan hamna fel igen men fel umgänge. I överlag är han en väldigt lugn människa men han kan lätt falla för trycket, så man vet aldrig vad som kan hända.

Varför ska just du bli whitelistad? jag bidrar med mycket RP och jag är väldigt lätt att prata med, jag tycker att det är kul o göra stora scenarios och verkligen leva in i det. är inte sån som förstör för andra eller fuckar upp andras scenario. jag tycker det roligaste är om alla kan ha det bra.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? tycker er server verkar bra och jag kan bidra med väldigt mycket. känner också några som spelar där.

Hur många timmar har du på FiveM? 345 riktiga timmar.

Hur hittade du Multistaden? genom vänner.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? nej!

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? inte för tillfället

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka