Nekad zkilingen | Beslut Överklagan [COL]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kalle Andersson1

Icke Medlem
Meddelanden
44
Reaction score
0
Ditt discord namn: 1shurda1

Ditt Hex-ID: 11000016cd4004f

Vad för typ av beslut gäller det? ban + indragna roller

Vem/vilka tog beslutet? Col, akkilez

Varför tror du själv att beslutet togs? Beslutet togs eftersom att jag sköt en grabb en grabb i hamnen som försökte förhandla i en aktiv skottlossning.

Hur är beslutet felaktigt? Beslutet är felaktigt eftersom vi var i en pågående skottlossning som hade skett i runt en kvart som dom startat. Vi blev jagade ner till hamnen där dem riktade och öppnade eld mot oss. Vi valde därför att åka in i en one way i hamnen. Därefter ställer dom sig utanför och håller oss. En av deras grabbar går då in och jag tänker att han ska öppna eld mot oss, då valde jag såklart att skjuta han. I support sa man till mig att mannen skulle gå in och förhandla men det visste såklart inte jag då dem redan skjutit mot oss kort innan. Jag anser därför att beslutet togs helt fel då man inte ska gå in i ett rum folk står beväpnade med vapen för att försvara sitt liv. Man ska ju nu rpa realistiskt och skulle detta vara ett IRL scenario vet jag att det inte skulle vara någon förhandling då man skyddar sitt liv. Samt så ser man inte att han kommer upp med händerna då dörren täckte han samt han hade ej uppe händerna när han gick in då han öppnade dörren med dom som man tydligt ser i klippet jag länkat nedan.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://streamable.com/jy62lb

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka