Nekad zizzy | Ban Överklagan [HYPEM]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zizzy

Medlem
Meddelanden
44
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199405149566/

Ditt Hex-ID: 1100001561f2d7e

Vad är din discord tagg? zizzy93#0457

Vem var det som bannade dig? HYPEM

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: {9FBD1D7F-04E9-47B1-BE44-D63EDA58655A}.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? efter som jag bröt mot reglerna

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kollega kör till fängelset för att kolla läget vi ser en kille sen så snackar jag och min kollega med han när vi snackar klart så säger min kollega följ med oss sen så springer han ut och hoppar inte i vår bil därefter så hoppar han ut och springer iväg det var absolut inte jag som sa att han skulle följa med oss utan det var min kollega som sa följ efter oss så det var inte min ide att vi skulle släppa honom det kan jag lova det finns på hans vod stream att min kollega säger följ med oss

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. tycker den var rätt så felaktig då det var min kollega som sa följ med oss så det var inte jag som sa att han skulle följa med oss men tycker att det var dumt av min kollega vi skulle bara kolla läget där men min kollega väljer då att släppa ut honom och säger följ med oss så det var inte jag

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. krim utan krim jag och några polare gick till ett gänghus och frågade om vi kunde köpa vapen som icke krim men då var jag faktiskt ny till rp asså min första rp sen lärde jag mig efter min ban så då gick jag och köpte krim.
och några bans kom jag inte ihåg några har varit suntförnuft men sen andra vet jag inte jag har typ 14-15bans

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? eftersom det inte var jag som skulle släppa honom utan det var min kollega så tycker jag att det var dålig ide av honom när han sa följ efter oss så vet inte vrf jag fick banen då det var min kollega

Har du lärt dig någonting efter din ban? var inte jag som skulle ta ut honom det kan jag lova finns också bevis ifall det är så tycker att min kollega inte ska göra det han gjorde då han valde och släppa ut honom tycker att det var dumt av han ska säga till han också att inte göra det, det kan jag lova

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka