Accepterad zizzy | Ban Överklagan [0alvvin0]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zizzy

Medlem
Meddelanden
44
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199405149566/

Ditt Hex-ID: 1100001561f2d7e

Vad är din discord tagg? zizzy93#0457

Vem var det som bannade dig? alvvin

Bild på banmeddelande: {BB9CF707-1088-403F-8B51-D212C1BDB668}.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag bröt mot reglerna

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mina polare åker runt sen så ser vi massa bilar vid ett ställe typ vid securitas lite mer fram sen när vi åker fram till de så väljer de att blockera oss och hoppar ut och riktar jag kör när de riktar men det var en liten öppning där jag valde att köra igenom tyckte att det var dumt av mig för när de ritkar så skulle jag inte köra men sen efter när jag körde så kör jag lite runt när jag är frame vid grove street så hoppar jag och mina polare ut då och börjar skjuta sen så fick en mig i benet och mina polare blev smällda sen så kidnappar de mig och åker till deras gänghus men jag kommer inte göra om de jag gjorde tyckte det var dumt gjort av mig ber så hemskt mycket om ursäkt och kommer inte hända igen det kan jag lova

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. tycker inte det var så felaktigt då jag valde att köra för det var en liten öppning där jag kunde kö men det var dumt gjort av mig ska inte fear rpa längre det kan jag lova ska nästa gång hoppa ut när de riktar mot mig det kan jag lova ber så hemskt mycket om ursäkt men de med fear rp regeln ska jag följa det kan jag lova förlåt för det jag gjorde det kommer inte hända igen det kan jag lova

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. krim utan krim jag och några polare gick till ett gänghus och frågade om vi kunde köpa vapen som icke krim men då var jag faktiskt ny till rp asså min första rp sen lärde jag mig efter min ban så då gick jag och köpte krim.
och några bans kom jag inte ihåg några har varit suntförnuft men sen andra vet jag inte jag har typ 14-15bans

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle inte ha fear rpat tyckte det var dumt gjort av mig ber om ursäkt och ska inte hända igen det kan jag lova ska istället hoppa ut när nån riktar mot mig

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag absolut gjort att inte fear rpa ska hoppa ut nästa gång men jag hade också en liten öppning det var därför jag körde men ska inte göra om det igen om det var fel av mig ber om ursäkt

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka