Accepterad zizzaren | Ban överklagan (Eprox)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

zizzaren

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Användarnamn: zizzaren

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199022276973/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Zizzaren^

Vad är din discord tagg? zizzaren#8153

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? ooc ig

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag är ny i servern och spelat någon timme , Hittade en polare sedan försvann vi från varrandra han skrev i chatten vart jag befann mig och råkade skriva 2 meddelanden

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag umgicks med några polare vi gjorde inget speciellt bara åkte runt och försökte lära oss lite mer om jobb,mobiltelefon osv.. sedan skrev en vän jag hittat tidigare och frågade vart jag befann mig då jag är ny har jag ingen mobiltelefon eller liknande så svarade på honom i chatten

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag anser att det är en felaktig ban eftersom att jag inte skrev med meningen att irritera /spamma har jag för mig så skickade jag ett meddelande för mycket.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Inga tidigare bans

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Läsa på om reglerna mer noggrant och svara endast en gång på personen som skrev till mig

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att jag inte ska skriva i chatten om det inte är nödvändigt

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
Din banöverklagan har godkänts.
Tråd låst och flyttad till Banöverklagan Arkiv

Tillbaka