Nekad Zixxa | Ban överklagan [R O S E]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zixxa

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198311267769/

Ditt Hex-ID: 110000114ebddb9

Vad är din discord tagg? Zixxa#8730

Vem var det som bannade dig? Tuggummi

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? VDM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Dem valde att banna mig för att jag körde på någon.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte till motellet för att se om systemet funkade sen så buggade mitt spel och jag hörde folk men inte såg dem. Sedan så åkte jag in i någon när jag skulle parkera. Vilket absolut inte var bra. Sedan så vart jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag anser att den inte var felaktig om man tittar från supportsens perspektiv. Men själv så körde jag inte över han medvetet. Jag tycker att den är lite felaktig.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för powergaming men jag vet dock inte varför för att jag blev skjutsad ner för en backe och vi smällde i hårt i marken och jag rpade på att jag svimma. Sen så har jag vart bannad för ooc ingame men då var jag ny på Unive hade inte alls läst reglerna. Sen har jag också blivit bannad för FEARRP. Jag har tagit lärdom av att läsa reglerna noggrant. Sen så vet jag att man absolut inte får göra dessa saker jag har gjort för att rp nivän ska vara så hög som möjligt för då blir det mycker roligare att spela.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kanske stannat när jag hörde röster men jag tror inte jag skulle hinna för jag hörde rösten direkt före jag krockade in i han.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej inte särskilt.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka