Nekad Zixxa | Ban överklagan [Kalle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Zixxa

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198311267769/

Ditt Hex-ID: 110000114ebddb9

Vad är din discord tagg? Zixxa#8730

Vem var det som bannade dig? Micke

Hur lång tid var din ban? 4 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? lallare

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Dem valde att banna mig för att jag trängdes i en kö på Marja-Lisas.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag trängde mig på kön vid Marja-Lisas, Plus att det var en annan som också trängde sig. Folk började säga "ställ dig längst bak i ledet han där med moncler tröja". Sen blev det kaos Securitas kom in och förökte föra bort personen med moncler tröja. Jag själv trodde vid det tillfället att jag hade en säker plats där jag stod eftersom ingen sa något till mig men Micke kanske uppfattade att de sa till mig och sen vart jag bannad av Micke

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag generellt tycker att den var felaktig eftersom det jag vart bannad av var "lall" och Jag definerar lall som att springa runt och vara oseriös och typ säga zooom nära man springer förbi folk och inte har något särskilt mål förutom att bara vara irriterande. Jag själv hade tyckt att det var irriterande om någon trängde sig i en kö men jag hade inte blivit irreterad om jag inte såg att någon trängde sig. Jag trodde att ingen såg mig och att jag gjorde det diskret. Om någon i kön hade sagt till mig och jag uppfattar att det är just till mig så ställer jag mig längst bak i kön.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad här för Ooc alltså METAGAMING. Jag snackade då med en mekaniker på mekonomen och han hade just precis fixat min bil och jag såg då inte marken och då sa jag jag tror min grafiker är ganska dåliga.

I nuläget fattar jag hur dumt det låter att säga så på en seriös rp server. Jag har också då lärt mig att man ska bara snacka om saker som du har sätt och hänt ingame, Det gör spelet mer seriösare och roligar i mina ögon.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kanske inte skulle ha tagit risken att tränga mig i kön för att det är svårt att göra det diskret i verkligheten.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig att man ska vara mer försiktigare än vad man är och tänka på vad man skulle göra i verkligheten i alla scenarion.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka