Accepterad Zision | Medlem ansökning [kenzo21]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zision

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198100470531/

Vad är ditt namn i verkligheten? Dante Florin

Vad är ditt discord namn? Zision#6318

Vad är ditt födelsedatum? 20 September 1995

Berätta om din karaktär. Född i staden Espinal vid distriktet Villa Luz Dary i landet Colombia. Med tre systrar och två bröder var det en stor familj. Ricco Lopéz hade stora skor att fylla. hans ena bror var en duktig prickskytt och hans andra en bra boxare. Han systrar hade också talanger och en mening med livet. Ricco var lite udda han var mer fri i själen och i sinnet. När han blev äldre så insåg han snabbt att alla talanger hans bröder hade var bara en ursäkt för hans pappas drog imperie. och när han upptäkte det så rymde han hemifrån. 17 år på gatan och ingen aning om hur eller vad han ska göra med sitt liv så jobbade han med massor av olika jobb och lärde sig av att observera. vid 23 års åldern hade han skaffat eget boende. han lärde känna några personer från Sverige och berättade om möjligheterna Sverige har att ge. Så Ricco bestämde sig för att flytta till Sverige med en dröm om att leva ett lugnt liv utan hans familjs influens. när han kom till Sverige så hörde han att en av sinna barndomsvänner i Villa Luz Dary hade blivit gripen för någonting som Ricco inte tror att han hade gjort och skapade en glöd i honom Ricco drömmer om att bli en advokat eller en detektiv i hopp om att en oskyldig man inte ska bli dömd igen.

När Ricco kom till Sverige fick han tid och lugn till att testa nya saker. Han gillar att fiska och att gymma med sina vänner. Han är lite intresserad av att ta jägar-licens. Han har alltid haft en passion för konst och det är något som har stannat med honom ända fram tills nu läget.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tänker göra det jag kan för servern. ifall jag hittar buggar så säger jag till. Mitt mål är att skapa en bra miljö för rollspel.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det verkar vara en bra server att lära sig rollspela på när det gäller icke tabletop rpg och det är kul att testa något nytt.

Hur hittade du Unive? Jag såg att min polare spelade och sedan introducerade han spelet till mig

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att lära mig rollspela via en dator samt att finslipa min nuvarande kunskap om rollspel

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag antar att mitt mål är samma sak som på frågan ''Vad har du för mål med ditt rollspel?''

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag inte.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka