Nekad ZirrE | Medlem ansökning [Mattsson1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ZirrE

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Gustaf

Vad är ditt discord namn? ZirrE#4633

Vad är ditt födelsedatum? 9 September 1998

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Stefan Järvinen även kallad (skuggan)... Smeknamnet fick han ifrån hans vän Dexter Whip på grund av att han rör sig smidigt i mörkret.

Stefan har haft en normal bakgrund från början med två föräldrar 5 syskon. Vilket gjorde så att han började känna sig utanför och hittad andra vägar för att nå sina mål..

Så nu har Stefan flyttat till unive för att fortsätta sitt liv och komma på fötter igen. Han har haft en dröm om att vara bilmekaniker men han har en tendens att som vanligt dra sig tillbaka till de kriminella, men förhoppningsvis nu när han har flyttat så går allt vägen och han får leva sin dröm som bilmekaniker.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag hoppas att bidra med roliga scenarion för min och mina vänners och även motpartens skull.
Gillar även sociala rp med mycket snack och liv, har även kollat in unive på streams på senaste och har sätt att det är mycket rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte alltid väljer vägen som gynnar en själv utan själva rpn i det stora hela.

Kan ta till exempel att vi gör ett rån, då motpartern är polisen. Kanske inte väljer ändast bilar som går så fort som möjligt och krocktåliga som möjligt för att vinna scenariot och komma ifrån polisen så lätt som möjligt, det blir tråkig rp och endast roligt för oss som gör rånet.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja.. power gaming, fear rp, fail rp, cop bait,

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har spelat rollspel i ca 8mån nu.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej inte något jag kan komma på nu på en gång....

Nekad, Utveckla "Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario?" & "Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem?" - Förklara vad reglerna innebär.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka