Accepterad zirprize.. | Medlem ansökning [WIBO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

movinn.

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Linus

Vad är ditt discord namn? zirprize

Vad är ditt födelsedatum? 19 November 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Vince Lund 25 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, omtänksam och rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Vince föddes i Sverige men flyttade till Usa och växte upp i Florida med sin moster då hans mamma och pappa dog när han var 3. Vince har alltid haft det lätt i skolan, han fick bra betyg, skolkade aldrig och skötte sig bra. En dag när Vince kom hem från skolan så fick han reda på att Vince och hans moster skulle flytta till Sverige då hans moster hade fått ett bra jobb där, detta var väldigt jobbigt för Vince eftersom han inte kunde svenska utan bara engelska. Några år efter flytten så hade Vince fyllt 15 år och precis gått ut 9an. Eftersom han inte kunde svenska så var det väldigt svårt att både fokusera på allt nytt, språket och betyg så hamnade han efter väldigt mycket i skolan. Han struntade i gymnasiet och kom in i mycket problem med gäng och hans liv hade gått från topp betyg till kriminalitet. Åren gick och han hade flyttat till en egen lägenhet. Han var fortfarande inblandad i gängvåld och satsade allt på att komma upp på topp. Just nu är han nyinflyttad i Unive och försöker komma bort från kriminalitet och satsa på att komma in i bilbranschen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med bra och seriös Roleplay med långa scenarion och utveckla rp så mycket jag bara kan med min rp. Jag är väldigt social och gillar att prata med nya personer så att komma igång och skapa roliga scenarion i servern kommer inte vara några problem och jag ser fram emot att komma igång.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska tänka på alla i scenariot och inte bara på sig själv. Om jag vet att jag garanterak kan vinna ett scenario och motparten kanske är ny och inte vet så mycket om rp så kan/ska jag spela så att motparten också har en chans att vinna så att båda kan ha roligt i scenariot.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har använt mig av fusk vilket jag lärt mig att i slutändan inte är värt att göra och pratat ooc när jag var ny till rp.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm, vdm, nlr, clogg, copbait, reactionrp, powergaming1, powergaming2, fearrp, failrp, metagaming, ooc.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka