Nekad zirprize.. | Medlem ansökning [Krato]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

movinn.

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Linus

Vad är ditt discord namn? zirprize

Vad är ditt födelsedatum? 19 November 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Agust Bengtsson han är 24 år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? trevlig, lätt kränkt och omtänksam.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Agust Bengtsson är 24 år gammal och växte upp i en liten ort i södra Sverige. Han hade en trygg uppväxt tillsammans med sin familj och sina vänner. Efter gymnasiet visste han inte riktigt vad han ville göra, så han började arbeta istället för att plugga vidare. Han har haft olika jobb, till exempel på lager och inom service. Genom det har han fått erfarenheter och lärt sig mer om hur det är att arbeta och träffa olika människor. Nu vill Agust börja tänka mer på framtiden. Han känner att han vill utbilda sig inom något där han kan arbeta med människor och hjälpa andra. Han funderar därför på områden som sjukvårdare eller socialt arbete. Hans mål är att skapa en stabil vardag där han kan ha ett arbete han trivs med, samtidigt som han har tid för vänner. I framtiden hoppas han kunna leva ett liv som känns meningsfullt och där han får chansen att bidra till andra människors liv på ett positivt sätt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med socialt rp och roliga/långvariga scenarion. Jag kan också bidra med seriösa scenarion som kan utveckla rpn för både mig och spelarna.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att man inte ska spela för sin egen vinst t.ex som att inte försöka vinna varje scenario då det är kul för dig men spela för andra så inte det blir tråkigt. T.ex på scenario: Man tar inte den snabbaste bilen till bankrån eller liknande utan man tar en lite slöare så polisen kan komma ikapp.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, jag råkade prata ooc ingame men det löste sig.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Suntförnuft, rdm, vdm, fearrp, failrp, copbait, ooc, nlr, c-logg, powergaming1 och powergaming2.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad ansökan
Anledning: Ej tagit intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka