Nekad zirezzz | Medlem ansökning [Scizzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zirezzz

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas

Vad är ditt discord namn? zirezzz

Vad är ditt födelsedatum? 12 April 2004

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Marcus Andersson 25 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Nyfiken social och en lagspelare med lagspelare menar jag att han ställer upp för sina kolegor på sitt job och sånt

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Marcus har haft en tuff uppväxt med föräldrar om ej varit närvarade. Detta har ledigt till att Marcus har levt med sin morbror. Marcus morbror jobbade som securetas. Marcus har alltid sätt upp till honom och ett han som en faders figur. Men när Marcus fyllde 18 så gick hans morbror bort. Detta tog extremt mycket på Marcus och Marcus har sedan dess varit inställd på att han sa och börja jobba på securetas för att hans morbror gjorde det. Nu så är Marcus mål att han sa få ett jobb på securatas.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med hög rp och sociala scenarion. Jag kommer säga till att det är O winmentalety i min rp och jag kommer bidra med väldigt mycket social rp.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att du ej ska göra allt för att vinna scenariot. Det är okej om den andra parten "vinner". Jag skulle själv ej säga att man han vinna ett scenario man spelar för det är kul och man behöver ej alltid gå ur scenatrot som "vinnare"

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej och ska inte göra de heller.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Suntförnuft det är att man ska rpa som det vore irl och ej göra saker du ej hade gjort irl. Allt regler går även under suntförnuft. En till regel är fear rp och det innebär att dui ska rpa rädd för saker du hade varit rädd irl. Det måste ej vara med vapen det kan varar tex du är ute och går och så kommer det fram 4 personer och du är själv och dem börjar fråga vad du har på dig och sånt. Då måste du ochså rpa rädd.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ja, kommer vara väldigt aktiv och mer!

Nekad ansökan
Anledning: Plagiat

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka