Accepterad Zire | Whitelist ansökning [AFFE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zire

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/1zire/

Vad är ditt namn i verkligheten? Max

Vad är ditt discord namn? zire#1000

Vad är ditt födelsedatum? 3 November 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer heta Max och vara ca 30 år gammal. Han är hyffsat lång och är väldigt social. Med tiden har han vuxit och blivit starkare och starkare som person. Han har haft det tufft i livet och varit med om mycket. När han var 9 år såg han för första gången hur hans pappa tog livet av annan man. Sedan dess har hans pappa tagit med honom och visat runt honom i sitt imperium. När han sedan var 17 år så fick han sin egen del av hans pappas kriminella nätverk. Efter detta började allting eskalera. De blev attackerade och utpressade ur stan av rivalgänget. Han fick aldrig se sin pappa igen och behövde ta eget ansvar. Han kom till los santos i hopp om att kunna göra sin pappa stolt genom att visa vad han hade lärt sig och kunna bli lika framgångsrik som hans pappa en gång var. Hans pappa lärde honom allt han kunde. Ända sen han var liten så såg hans pappa till att han visade respekt till alla och att inte skada de oskyldiga som inte hade något med detta att göra. Nu står han här, nya killen i stan med massa erfarenhet redo att visa vad han går för.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill hitta en seriös RP server med bra RP. Är trött på alla servrar utan whitelist där folk greifar. Vill bidra med bra RP.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För jag har väldigt mycket RP erfarenhet. Har mer än 100 000 minuter playtime på andra servrar. Jag har även mycket egen tid och kan vara aktiv på servern.

Hur hittade du Unive? Genom att en vän tipsade mig om servern efter att vi hade kollat på en streamer som körde på unive bland annat.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Självklart är det stora målet att ha roligt och att alla ska trivas mm, men för just mig är det att bidra med bra RP. Tycker att det är roligt att komma på olika scenarion som är bra för båda parterna för att skapa så rolig och bra RP som möjligt.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej. För tillfället lägger jag allt fokus på unive för att att skapa en bra förutsättning ifall jag blir whitelistad.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top