Accepterad Zire | Ban överklagan [Sightly]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zire

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/1zire/

Ditt Hex-ID: 11000010bb00b83

Vad är din discord tagg? zire#1000

Vem var det som bannade dig? Pontus

Hur lång tid var din ban? Tror att det var 9-8 dagar, men jag har 3 dagar kvar nu.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? VDM (var inte vdm så vet inte varför det står) och sunt förnuft.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag trollade och bröt mot reglerna helt enkelt. Har ca 2000h på olika roleplay servrar och har aldrig trollat o.sv. Trodde inte att jag skulle vilja köra seriöst på denna server tills jag såg alla streams.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde fram med en VOI till en bilaffär där min kompis befann sig med en admin. Jag hoppade av och gick in och började tjafsa med min kompis på skoj. Jag började sedan slå mot de båda men träffade inte. Sedan tog jag den andra personens bil och "råkade" backa in i honom och sedan åka iväg. Ingen av de dog men kan tänka mig att den andra personen kan ha fått någon typ av skada.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel, men tycker inte att en ban var nödvändig. Förstår att det var fel, men som sagt så screensharade en kompis när han körde och jag skulle skoja med honom genom att åka till honom och börja kaxa o.s.v. Då han var med en admin började jag ju även hålla på mot honom.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Inga avstängningar.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Absolut. Som sagt hade jag ingen avsikt om att stanna kvar på servern till en börja men har ändrat mig helt och hållet nu. Har bara 3 dagar kvar på min ban och hade varit otroligt roligt att kunna komma in på servern redan idag. Förstår att detta kanske är omöjligt då man inte kan unbanna någon bara sådär, men det hade uppskattats otroligt mycket.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nja. Visste självklart att det jag gjorde var fel och kommer absolut inte göra något liknande igen. Trodde att denna server var som vilken annan "skit" rp server men har kollat en del på streams o.s.v. och tycker att det ser riktigt bra ut.

Har du läst våra regler? Ja
 
Du får en till chans, men jag vill att du noggrant läser våra regler och vill inte se något mer lall från dig igen.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top