Nekad Ziprho | Whitelist ansökning [Spozee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sigge

Icke Medlem
Meddelanden
223
Reaction score
19
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199084275138/

Vad är ditt namn i verkligheten? Sigvar ingstrand

Vad är ditt discord namn? Ziprho#0503

Vad är ditt födelsedatum? 12 Maj 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter "Sigge Johnsson" och är född år 2001 (20) år. Jag är snäll och trevlig till mina vänner men mot fiender ett monster, men ibland kan jag bli lite arg på mina polare om vi bråkar. Båda minna föräldrar dog redan när jag var 10 år i en hemsk bilolycka 2004 på en motorväg i Tyskland, Man hittade aldrig kropparna för att bilen exploderade. Redan när jag börja i mellanstadiet kunde man börja se vilket håll jag var påväg mot jag hade det tufft. Jag började lära känna kriminella vänner i den trakten jag bor i, jag börja hålla på med knark redan då som 11 åring. Det blev värre och värre från knark till vapen säljare. Nu när jag är 20 år. Ägnar jag mycket av min tid av planering av rån jag och mina vänner tänker göra om vi får vår whitelist och sedan söker in till kriminell som med ett gäng. Polisen kommer få det tufft om man får säga så. Vi har gjort det hela våra liv vi vet vad vi gör och hur det går till. Mina intressen är att pimpa bilar.

Varför ska just du bli whitelistad? Blir jag whitelistad så kommer jag bidra med mycket bra rollspel som är seriöst men som ändå kan vara roligt. Jag kommer bidra med stark medmänsklighet och bra jobbmoral. Får min karaktär möjligheten så ska jag se till att han kan bli mekaniker eller bilförsäljare.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Vill få tillbaka det roliga stunderna med vänner jag hade och bara må bra. Detta är ett av det roligaste jag gjort.

Hur hittade du Unive? Min vän visade det för mig.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill kunna medföra rolig och seriös rp till dem jag rpar med. Jag bryr mig inte om att "vinna" alla scenarion utan tycker snarare det är kul att kunna hamna i olika situationer man kanske inte skulle hamna i vardagligen. Min karaktärs mål är att få en stabil inkomst och att hålla sig ifrån att bo på gatan.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka