- Meddelanden
- 223
- Reaction score
- 19
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199084275138/
Vad är ditt namn i verkligheten? Sigvar ingstrand
Vad är ditt discord namn? Ziprho#0503
Vad är ditt födelsedatum? 12 Maj 2007
Berätta om din karaktär. Jag heter Sigge Johnsson och är runt 20 års åldern. Jag kommer från Sverige och är väldigt rädd för spindlar. Jag älskar bilar speciellt sport bilar. Min dröm är att bli den rikaste i hela Unive staden.
Varför ska just du bli whitelistad? JAg vill bli whitelistad för att jag kommer spela servern mycket mer än vad jag redan gör och kommer tycka det är roligare för att jag jobba som Polis och andra tjänster.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att Unive rp är den bästa servern jag någonsin har spelat och den bästa role play.
Hur hittade du Unive? Jag sökte på "swe" på Fivem och sen hittade jag den och så gatt det var många inne och bestämde mig att testa den.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att ha jätte kul och bli den rikaste i hela Unive Staden.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelar Mayhem rp ibland.
Vad är ditt namn i verkligheten? Sigvar ingstrand
Vad är ditt discord namn? Ziprho#0503
Vad är ditt födelsedatum? 12 Maj 2007
Berätta om din karaktär. Jag heter Sigge Johnsson och är runt 20 års åldern. Jag kommer från Sverige och är väldigt rädd för spindlar. Jag älskar bilar speciellt sport bilar. Min dröm är att bli den rikaste i hela Unive staden.
Varför ska just du bli whitelistad? JAg vill bli whitelistad för att jag kommer spela servern mycket mer än vad jag redan gör och kommer tycka det är roligare för att jag jobba som Polis och andra tjänster.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att Unive rp är den bästa servern jag någonsin har spelat och den bästa role play.
Hur hittade du Unive? Jag sökte på "swe" på Fivem och sen hittade jag den och så gatt det var många inne och bestämde mig att testa den.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att ha jätte kul och bli den rikaste i hela Unive Staden.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelar Mayhem rp ibland.