Accepterad Ziprho | Ban överklagan [WAZZY]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sigge

Icke Medlem
Meddelanden
223
Reaction score
19
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199084275138/

Ditt Hex-ID: 110000142ff05c2

Vad är din discord tagg? Ziprho#0503

Vem var det som bannade dig? flame

Hur lång tid var din ban? 20 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag ramade flames bil för att han stod i vägen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag skulle ut från Vianor. Precis innan jag kör förbi Flame så öppnar han dörren och jag råkar då köra av den. Då erbjuder jag mig att laga hans bil och han säger ja. När jag börjar laga bilen så börjar Flame sparka på min bil och öppnade sedan dörren och slog av den. Då säger jag"Ska jag laga din bil eller inte?" och han sa då ja med en arg ton. Jag lagar hans bil och sen hoppar jag in i min bil och ska lämna men då blockerar Flame utgången/ingången. Jag sa då till Flame att han skulle flytta på bilen annars skulle jag ramma den(så att den flyttades och jag kunde lämna). Då kommer min kompis fram till grinden(som har videon från nu https://medal.tv/clips/56189313/d1337D3JV3AM). Han lätt skriker "Hallå, flytta på bilen" och Flame svara "Vänta lite" han säger då "Hallå. Jag kommer köra in i din bil om du inte flyttar den. Efter han säger "hallå" så säger jag till Flame "åh men kan du sluta" Sen hoppar min kompis ut och säger "flytta på din bil eller så får du stryk, okej." Sen skrattar Flame lite och säger till min kompis att han ska slå honom. Då bakar jag och sen rammar jag Flames bil. Sen bakar jag upp igen och precis innan jag rammar Flames bil igen så springer han framför min bil och då råkar jag få med honom så han rammlar och flygger ner på marken. Jag ropar då "varför springer du framför min bil din jävel?" sen fortsätter jag att köra fram och precis när han har rest sig så råkar jag köra på han pytte lite igen sen rammar jag hans bil. Jag stannar då och frågar jag "gick det bra eller?" sen kör jag iväg. Sen blir jag bannad. Resten av videon är min kompis och ointressant för min ban. Videon https://medal.tv/clips/56189313/d1337D3JV3AM är filmat från min kompis och jag är den högra av dem två svarta M4na. Dma mig ifall du har frågon om klippet

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban för att jag powergamade knappt. Jag powergamade lite när jag inte reagerade när jag ramade hans bil med min men det var låg hastighet så det är väldigt lätt powergaming om ens någon med det förtjänar inte 20 dagars ban.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Min första avstängning var i 60 min för suntförnuft. Jag råkade missclicka så att jag slog en Qpark kille. Då började han och hans kompisar jaga mig. Jag försökte då fly och lyckades en liten stund med dem han ikapp mig och slog ner mig. Min andra avstängning var för suntförnuft. Då hade mina grafiker försvunnit så jag trodde att jag fortfarande var på motorvägen men jag körde förbi torget. Dem här avstängningarna var från när jag var ny i staden och kunde inte reglerna så bra.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle ha reagerat som att jag blev lite skadad när jag rammade hans bil och jag skulle varit mer försiktig med min bil.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att jag ska reagera även på små skador

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka