Accepterad Ziprho | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sigge

Icke Medlem
Meddelanden
223
Reaction score
19
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199084275138/

Ditt Hex-ID: 110000142ff05c2

Vad är din discord tagg? Sigge#0503

Vem var det som bannade dig? philip tror jag.

Hur lång tid var din ban? perma

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Abuse

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att en staff gav mig roller. Han gav mig krimrollen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade precis kommit tillbaka efter jag hade varit bannad för att bytit server. Sen när jag kommer in så ger en staff mig krim rollen och medlem. Sen kommer jag in game och då blir jag perma bannad in game och i dc.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Vet faktiskt inte för det var en staff som gav mig rollerna. Så jag gjorde inget men vet inte om det var en felaktig eller inte. Så kan inte riktigt svara om det var en felaktigt eller om det var jag som gjorde fel.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad för att jag bytte server. Sen har jag blivit bannad innan för några mänader sen för sunförnuft för att jag körde på en trottoar.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat fråga philip eller någon om jag hade kunna få tillbaka min roller för jag hade Krim rollen sen innan jag bytte server. Jag hade också kunnat köpa upp ett gäng eller ansökt. Jag hade också kunnat bli medlem och jobbat som polis eller något i början och sen bli krim efter dem öppnar ansökningar.

Har du lärt dig någonting efter din ban? JA. Jag hade kunnat väntat tills dem öppnar krim ansökningarna eller blivit polis eller liknande i början och väntat tills dem öppna Krim ansökningarna. Ja. jag har också lärt mig att alltid få saker på rätt sätt och inte få det på ett fusk sätt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? JA! Jag fattar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka