Nekad Ziprho | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sigge

Icke Medlem
Meddelanden
223
Reaction score
19
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/7656119908427513

Ditt Hex-ID: 110000142ff05c2

Vad är din discord tagg? Ziprho#0503

Vem var det som bannade dig? philip tror jag.

Hur lång tid var din ban? perma

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Står inget för jag är bannad från discorden

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag spelade på en annan server

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mina gäng medlemmar åkte runt sen blev vårat gäng nedstängt och bossen blev av med krim och några andra från mitt gäng. Och då blev vi riktigt arga för att vi tyckte det var oretvisst. Sen går vi in på ortenwave discord servern. När jag kommer in så får jag indrgana alla roller på unive. Sen när jag får whitelist så bannar dem mig från discord serven och det var det typ.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel till 100%. Det var bara mitt fel och jag står för det. Jag körde ju på en annan server och blev whitelist tillåmed. Så det var jag som gjorde fel och det var inte en felaktig ban.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Minns bara en va dem. Jag börja lagga sen åkte igenom torget i 150 km/h. Det är den ända gången jag har blivit bannad förutom svbannad några gånger men det var typ inget viktigt. Det var typ att jag lallade lite mor en qpark och sånt. Men vet att man inte ska göra det så ska aldrig göra om det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat stannat på unive för egentligen så gillar jag unive mest av alla servrar. Så det jag kunde göra annorlunda är att jag skulle stanna på unive och fortsätta spela på unive för att jag älskar unive och spelar på den förmycket när jag var unbannad. Jag spelade runt 6 timmar per dag på en skoldag. Och på helger så spelade jag hela dagen. Så det förklara hur mycket jag gillar denna server.

Har du lärt dig någonting efter din ban? JA! Jag har lärt mig att aldrig byta från unive och att alltid fortsätta spela på unive. Men det var det typ har inget mer jag kan säga. Jag vill också säga att det skulle betyda för mycket om jag kommer tillbaka till unive. Skulle betyda mycket för älskar verkligen unive!

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka