Ziprho | Ansökan till Trainee

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Sigge

Icke Medlem
Meddelanden
223
Reaction score
19
Vad är ditt namn i verkligheten? Sigge

Vad heter du på discord? Sigge#0503

Ange ditt födelsedatum 12 Maj 2007

Ungefär hur ofta är du inne, vilka tider? Måndag - 15:20 - 23:00
Tisdag - 14:40 - 23:00
Onsdag - 16:10 - 23:00
Torsdag - 15:00 - 23:00
Fredag - 14:30 - 04:00 eller mer beror på hur jag känner mig.
Lördag - 10:00 - 04:00
Söndag - 10:00 - 23:00
Kan bli lite med eller mindre beror på om jag går ut eller liknande

Vad är det som får dig att söka till Trainee? Jag vill just bli trainne för att jag älskar unive tycker det är Sveriges bästa server och jag tycker verkligen om att rpa på denna server och sitta i discord o snacka med folk. Jag har även rpat krim och massa olika vanliga jobb på unive, men nu på det senaste har jag börjar tröttna lite på att rpa. Men nu vill jag testa något nytt på unive. Jag vill även hjälpa servern så den kan bli ännu bättre än vad den redan är. Jag tycker även om att hjälpa och snacka med folk. Så jag skulle gilla och sitta i support och dra in folk och hjälpa dem med sina problem. Jag är även en väldig snäll person och låter folk prata till punkt, så om det är ett ärende så skulle jag lyssna på vad alla har och säga och sen där efter ta åtgärder på det som var fel. Jag blir också glad när staffs svarar på mina /report. Men ibland så svarar inte staffs så jag vill kunna hjälpa med folk som tycker samma som jag och försöka att alltid svara på folks /reports och /helps. Jag vill även hjälpa alla staffs här på unive och underlätta för dem. T.e.x att philip inte behöver specca utan att trainee och andra staffs gör det så philip slipper och kan fortsätta scripta osv. Jag vill också bli trainee på grund av att jag tycker det är lite för mycket lall på servern och jag vill få bort allt lall. För det skulle underlätta och göra unives rp mycket bättre än vad den redan är. Jag har även velat bli trainee sedan början på sommarlovet men det har inte bara blivit av. Men nu tycker jag att jag är reda på att bli trainee och skulle vara riktigt roligt att vara det. Även att prata med andra staffs och alla andra medlemmar här på unive. Jag tycker också att dte är viktigt att staffs svarar i pm snabbt och det kommer jag göra på mindre än 5 minuter. För svarar på alla mina pms om det inte är något konstigt eller något onödigt som jag inte ska slösa min tid på.

Vad skulle du säga att du skulle vilja jobba för att utveckla på servern? Jag vill hjälpa alla spelare här på unive och underlätta staffs så dem slipper göra allt arbete. Jag kommer även specca mycket för att jag vill att rpn ska vara så hög som möjligt. Så kommer specca extra mycket på de viktiga sakerna som Krim och polisen. För deras rp tillsammans är bra men ibland kan det inte vara den bästa. Så jag vill kunna göra Krim rpn och polis rpn så bra som möjligt. Men jag kommer även kolla på dem andra jobben och dem som inte har ett jobb. Jag kommer också hjälpa till med alla lallare på unive. För just ju tycker jag att det finns för många lallare på servern och det tycker jag inte är okej för det förstör rpn rejält. Mitt mål är att bli mod och bli donationsansvarig. För tycker det verkar som ett roligt jobb här på unive. Annars om jag inte kan bli just det skulle jag också vilja bli jobbansvarig eller servervaktansvarig. Det är dem 3 jobben jag skulle vilja vara som mod eller högre. Jag skulle ta dessa jobb jätte seriöst för att jag vill hjälpa alla medlemmar på unive. Jag är även en ärlig person så om någon skulle prata dåligt om den här servern eller säga att dem ska göra terrordåd så skulle jag säga det till philip på direkten för att jag vill göra unive till väldens bästa server. Tillomed om det var en nära vän till mig så skulle jag också säga de, för tycker ingen ska snacka skit om den server som dem spelar på för det är bara konstigt. Så jag är en ärlig person och skulle ta mitt jobb på 101% allvar och skulle inte slarva och kommer alltid vara ärlig!

Hur länge har du spelat på Unive? ag har spelat sedan januari eller Februario minns inte riktigt. Men jag har rpat krim sedan mitten av maj typ. Sedan har jag rpat på servern hela denna tiden och tycker fortfarande att unigve är sveriges bästa rp server som jag tyckte när jag började.

Har du några tidigare erfarenheter? Ja, jag har några tidigare egenskaper. Jag har kollat på ganska många staff arbete när dem har streamat. Jag kan också alla regler på unive så jag vet när någon gör fel eller inte så jag kommer kunna banna/kicka folk om dem gör regelbrott eller förstör rpn och liknande. Jag kan äbenm dem flesta kommandon för staff. Jag är även servervakt så jag vet några kommandon och hur man bannar/kickar.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /kick id anledning - man kickat någon från servern
/svban id anledning - man bannad någon i 60 minuter från servern.
/Sqlban id anledning dagar - man bannar någon från servern bror på hur grovt regelbrott dem har gjort.
/sqlunban hexid - men unbannar någon så dem kan kommer tilbaka och rpa.
/sqlbanbanoffline man bannar en spelare som är offline.
/setperms - man ger någon person perms som t.e.x servervakt eller trainee
/who id - man ser om dem är icke medlem, medlem eller krim.
/bring id - man tar någon till sin position
/goto id men teleporteras till den personen.
/toggleid - men kan se allas id runt omkring dig.
/togglename - man kan se allas namn + id som är runt omkring dig.
/skin id - men ger någon skin så dem kan fixa alla sina kläder och skottväst so mman inte kan skaffa utan skin.
/sv - man skriver ut o servervakt chatten som bara servervakter och högre kan se.
/sc man skriver ut i staff chatten och då kan bara staffs se det.
/ooc man skriver ut till alla i servern.
/spec id man speccar en valfri person
/setjob id (jobb namn) - man ger sig själv eller någon annan ett jobb.
/noclip - man går ut och in i noclip så man ska kunna specca.
/freeze - id man fryser en spelare.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Ja. på vissa helger kommer jag inte kunna vara aktiv in game men i dc, på grund av att jag måste åka till min mamma. Men det är ganska sällan det sker ungefär 1 gång i månaden och är inte iväg mer än 2 dagar. Det är det viktigaste jag tycker ni ska veta. Men jag skulle verkligen vilja vara trainee här på unive för att jag tycker att det är sveriges eller kanske världens bästa rp server och kommer aldrig lämna den. Så det skulle betyda jätte mycket om jag blev trainee för vill göra så denna servern blir ännu bättre än vad den redan är.

+rep svin mogen och tar mycket ansvar han har tjatat om detta e bra tag nu om hur han har massa ideer på hur han kan förbättra saker tycker absolut denna kille förtjänar en plats i stagg teamet

+rep svin mogen och tar mycket ansvar han har tjatat om detta e bra tag nu om hur han har massa ideer på hur han kan förbättra saker tycker absolut denna kille förtjänar en plats i stagg teamet
min broder<3

+rep skulle varit en bra trainee som skulle hjälpt till mycket med servern och alla som spelar på den. Skulle med hjälpt till med mycket jobb för att det vet jag för att har känt han jätte länge och skulle hjälpt alla som skulle behöva hans hjälp

Tillbaka