Accepterad ZionVersace | Medlem ansökning (tarzan)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ZionVersace

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Spaceshiip/

Vad är ditt namn i verkligheten? Zion V

Vad är ditt discord namn? Zion Versace#2189

Vad är ditt födelsedatum? 20 Augusti 2022

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Zion Versace och är född 2002-08-20. Han är en kille från ett tufft och kriminellt område. Redan som liten så behövde han göra det som krävdes för att få pengar i fickan och mat på bordet. Zion tyckte inte om kriminaliteten men det var ett måste för att överleva. Men Zion hadde en extra tuff tid då hans föräldrar gick bort när han var 7 år gammal och han blev placerad i ett familjehem där han blev misshandlad, Zion kände sig alltså helt ensam. Zion hoppades på och komma bort från kriminalliteten och satsa på hans talang, musik. Zion har älskat musik sen han var 8 år gammal och har gjort egen musik och egna låtar sen han var 12! Zion har en riktigt bra talang när det kommer till musiken, Zion flyttade till Snöstaden som 19 år gammal och blev på kort tid en av dom största i staden, då alla älskade hans musik och tyckte han var väldigt trevlig. Zion blev så känd och omtyckt i staden så Zion blev "gud" han började som "Support Gud" och gick sen till "Mod Gud". Men Zion blev trött på allt lall och alla barn i den staden så han bestämmde sig för att flytta. Nu flyttar Zion till Unive och försöker påbörja ett nytt liv, han tar sig sakta ifrån kriminaliteten och får fram sin musikaliska sida i den nya staden. Men vem vet vad som händer härnäst? Får Zion ett liv som artist, fortsätter han som kriminell, blir Zion en gud i den här staden istället, klarar Zion att ta sig ut ur det eller inte? Det är en historia som ännu inte är klar, men som snart ger svar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har väldigt mycket erfarenhet inom rp och eftersom min tidigare server gick skit, så blir Unive min main server kanske ansöker till staff här, har väldigt många erfarenheter inom staff också då jag va staff i Snöstaden under en längre period, där blev jag vän med alla i ledningen direkt och typ den mest älskade på servern, så det är ganska lätt att tycka om mig. Jag behöver en stor och aktiv server för att ha det riktigt kul. Jag kan spela scenarion som kriminell utan att skjuta folk, jag försöker prata med personen istället för att skjuta / slå. Jag är väldigt insatt i just fivem rp då det är något väldigt bra gjort. Har runt 500 timar på FiveM.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en bra rp och ge andra en roligare upplevelse, jag tycker om att göra musik och rappa och det är det många som på tidigare servers tyckt e skit kul, då jag är ganska bra på det (EgoTrip). Jag kan alla regler, jag vet hur man rpar krim, listan e lång.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder till exempel att, säg om du är i ett scenario och killen har gjort något bla bla, och du funderar på att skjuta honom, så kan du istället bötfälla han, dvs ge han en skuld. Då blir det vinst för dig för du får pengar, men vinst för han också eftersom att han inte dog.

Hur hittade du Unive? I början såg jag det på google. Sen har jag sett väldigt mycket på olika videos på youtube.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka