Nekad ZionVersace | Medlem ansökning [Chicaucau]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ZionVersace

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Spaceshiip/

Vad är ditt namn i verkligheten? Zion Vallius

Vad är ditt discord namn? Zion Versace#2189

Vad är ditt födelsedatum? 20 Augusti 2002

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Zion Versace och är född 2001-01-10. Han är en kille från ett tufft och kriminellt område. Redan som liten så behövde han göra det som krävdes för att få pengar i fickan och mat på bordet. Zion hadde en extra tuff tid då hans föräldrar gick bort och han var helt ensam. Zion hoppades på och komma bort från kriminalliteten och satsa på hans talang, musik. Zion har hållt på med musik sen han var 8 år gammal och har en riktigt bra talang för det. Nu flyttar Zion till Unive och försöker påbörja ett nytt liv, han tar sig sakta ifrån kriminaliteten och får fram sin musikaliska sida. Men vem vet vad som händer härnäst? Får Zion ett liv som artist, eller fortsätter han som kriminell, klarar Zion att ta sig ut ur det eller inte? Det är en historia som ännu inte är klar, men som snart ger svar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem för att kunna spela mer obegränsat, ha kul och framförallt bidra till bra rp för andra spelare. Jag gör bra scenarion och jag vill kunna skaffa jobb och känna pengar så jag kan ha det ända roligare,

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en bra rp och ge andra en roligare upplevelse och jag streamar med 350 subs så kan nog få in fler folk.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela för att ha kul o inte för sin egen fördel, och om motparten vinner så är det bara så de e.

Hur hittade du Unive? Google

Nekad, utveckla Vad kan du bidra med till serverns RP? & Varför ska just du bli Medlem på Unive? Försök igen om 24 timmar!

Din Medlemskaps ansökan har Nekats. Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka