Nekad Zion_terus | Chef-jobb ansökan [Flame]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zion_terus

Icke Medlem
Meddelanden
178
Reaction score
18
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? club de muneno

Vad heter du IRL? Zion

Vad heter du på discord? Zion_terus320#1337

Hur gammal är du? 12 snart 13

Hur många timmar har du på Fivem? 823

Varför vill du just bli chef på det jobbet? jag har varit chef där förr och sköte det rätt så bra, hade öppet runt 1-3 gånger om dagen och öppet varje dag minst en 1 sen har jag erfarenheter om att va chef då jag har varit chef på klubben förr och chef på marja lisa samt biträdande på ett ex antal ställen men nu vill jag kunna ta tag i klubben igen och fixa feta fester och mycket skoj jag är även krim så kommer endast försöka anställa andra krimella så vi kommer hålla på med tex meth och kokain som kommer sälja bakom klubben som en side business men pengarna som skapas av det kommer gå till klubbens kassa som sedan kommer gå till att kunna betala lön och så vidare

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har styrt stället förr och det gick bra vi hade öppet 1-3 gånger om dagen varje dag och folk älskade det men då va jag ej krim men nu är jag så därför vill jag nu ta tag i det igen och styra upp det så det kan bli feta fester med mycket skoj

Berskiv din karaktär? min karaktär är ofta glad men kan bli lätt arg ifall någon taktiserar tjejer eller något liknade då blir han vansinnig och tar hand om dem som gjorde det annars är han väldigt glad av sig och gillar och bjuda på sig själv, han skäms inte över så många saker heller utan tycker om att få ett leende på folk ansikte

Hur ofta kommer du vara inne? runt 5-7 timmar om dagen

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? japp så klart älskar unive och kommer stanna här för alltid

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej bara unive

Har du läst våra Regler? japp 20 gånger minst

Finns redan en Ägare tyvärr! Men bra ansökan/försök :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka