Nekad Zion_terus | Ansökan till Servervakt (acho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zion_terus

Icke Medlem
Meddelanden
178
Reaction score
18
Vad är ditt namn i verkligheten? Zion

Ange ditt födelsedatum 3 Augusti 2008

Vad heter du på discord? Zion_terus#4043

Mellan vilka tider kan du oftast spela? alltid minst 5 timmar om dagen vilket väder som men runt 16:30-23:00 på vardagar och på helgerna 16:30-? kan bli hur länge som helst

Hur länge har du spelat på Unive? snart 5 månader och älskar verkligen den

Vad skulle du göra om du blir servervakter? jag kommer ju fortsätta med att rpa som vanligt inget mer än så men jag kommer att öppna ögonen efter regel brytare och banna dem speciellt folk som cop baitar det är bara så onödigt att göra och är bara kass rp sen kommer jag klippa alltid när jag bannar och har nästan kvar klippen i typ månader för orkar inte rensa medal har gjort det nyss så finns mycket plats men kommer fortsätta att som förr

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? jag vill kunna hjälpa till på server och jag har varit server vakt förr men gjorde ett dumt vall att byta server pga grupp tryck för alla mina vänner byte men kände direkt att jag ville tillbaka till unive för den är typ en del av mig och nu vill jag bli det igen så jag kan hjälpa till

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? jag har varit server vakt förr och tycker själv jag gjorde ett bra jobb men jag kan banna folk och jag tar ifall dem kanske blir arga för en ban kan jag hålla en konversation med dem istället för att börja skrika och bli arga så kan man prata som riktiga män

Varför ska just du bli servervakt? jag tycker jag borde bli det för jag har erfaren het av att va det och vet hur man ska göra som server vakt samt kan ta om folk blir arga för ban ifall dem tycker den va fel för dem kanske inte tänkte sig för eller något så jag kommer vara en bra server vakt

Varför vill du bli servervakt? jag vill kunna bidra med att hjälpa servern så mycket jag kan och även får så därför vill jag bli server vakt för nu när det brukar vara över 300+ personer inne på servern tycker jag det behövs lite mer server vakter så därför vill jag bli server vakt så jag kan hjälpa server så mycket jag kan

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? jag kan /svban [id] /kick [id] /goto [id] /tpm /revive [id] /sqban [id] [tid] /bring [id] /freze [id] /m [id] och en massa fler men det är typ dessa som använd som server vakt då /svban [id] /kick [id] /revive [id] /m [id] /ooc [text] /svchatt [text]

Är du whitelistad på serven? japp och crips boss

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans jag har haft några black list förr för dumma beslut och några fel aktiga

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej bara unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka