Nekad Zion Williamson | Medlem ansökning [RecLxss]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zion Williamson

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Zion Williamson

Vad är ditt discord namn? zzion1x

Vad är ditt födelsedatum? 13 December 2006

Berätta om din karaktär. Zion Williamson är en enastående individ som har sina rötter i en liten stad i South Carolina, men nyligen har han valt att bosätta sig i Los Angeles. Hans livshistoria har varit fylld av utmaningar, då han förlorade sina föräldrar i en tidig ålder. Som tur var fanns hans äldre syskon där för att stödja och guida honom genom livets prövningar, och de har format honom till den imponerande person han är idag.

Bilintresset i Zions liv började redan i tonåren, influerat av hans bröders passion för fordon. För närvarande har Zion funnit sin plats som anställd hos ett framstående bilföretag i Los Angeles, där han arbetar med att serva och reparera fordon. Trots att han för närvarande trivs i sitt jobb som mekaniker, drömmer Zion om att en dag ta steget vidare och bli en framstående figur inom bilindustrin.

Zion är inte bara skicklig inom sitt yrke utan sprider även glädje och kärlek omkring sig. Han är känd för sitt leende och sin positiva inställning till livet, och nu letar han efter en speciell kvinna i åldern runt 20 år att dela sitt liv med. Tyvärr har han upplevt motgångar i form av att bli utvisad från landet, men efter en kämpig kamp lyckades han vinna tillbaka sitt uppehållstillstånd.

Hans öde tog en vändning när han ansökte om att återvända till landet, och efter att ha fått stöd från olika håll, inklusive en personlig rekommendation från presidenten själv, fick Zion återvända till Los Angeles. Nu ser han fram emot att fortsätta bygga sitt liv och sin karriär i den stad han nu återigen kan kalla sitt hem.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Hög seriös RP men också kreativ och rolig RP skapa roliga och högt seriösa scenarion

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? I roleplay handlar det inte alltid om att man själv ska vinna, man ska skapa ett så realistiskt scenario som möjligt även om det innebär "förlust" för dig själv. Den egentliga vinsten för alla är en hög rp nivå på servern.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst på men jag har också erfarenhet av andra servrar. Tex på regler finns det vdm, rdm, nlr, Fear rp.a Vdm är veichledeathdamage det är när någon kör över dig och dödar dig med ett fordon utan anledning. rdm är när någon dödar dig utan anledning. nlr är när du dött och du kommer ihåg vad som hände innan du dog. fear rp är att du ska värna om ditt liv om nån riktar ett vapen mot dig och du bara springer.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Började rpa med min bror för nåt år sedan och har lärt mig mycket sedan dess. Han lärde mig hur det gick till och vad rp handlar om.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Tror att jag kan tillföra bra rp trots min unga ålder, allt jag ber om är en chans.

Nekad, utveckla Vad kan du bidra med till serverns RP?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka