Nekad Zinnky | Whitelist ansökning [Alny55] [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zinnky

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/zinnkyjr/

Vad är ditt namn i verkligheten? Michael

Vad är ditt discord namn? Zinnky#1178

Vad är ditt födelsedatum? 27 Juni 1996

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Gordon Didriksson. Han är 24 år och född i Sverige men uppväxt med en pappa som kommer från Finland. Han är det enda barnet i familjen men har aldrig blivit rättvist behandlad och föräldrarna svek honom gång på gång. Han flyttade ut redan som 16åring för att han var så trött på sina föräldrar och har jämt haft problem med ekonomin och levt på väldigt knaper ekonomi. Han är inte ny på kriminell aktivitet men har mest hållit sig till mindre jobb så som att sno bilar, langa droger och rånat småbutiker, vilket var det som fick han att gå runt och betala sin lägenhet. Men han brukade även köra streetrace vid sidan av för att få lite extra pengar. Karaktären är rätt känslokall pga hans uppväxt men försöker ändå hjälpa de som han ser är i nöd då han önskar alla ett bättre liv än vad han själv haft. Han är också rätt skämtsam men tar inte skit i onödan. Hans intressen är snygga bilar, damer höga hastigheter och pengar men det som får han att fortsätta framåt i livet är att skaffa pengar och bli ekonomiskt oberoende, och hur han tar sig till den punken spelar inte han så stor roll. Vilket gör honom till en väldigt rolig karaktär att vara. Och såklart så lär han ju sig utav alla situationer som händer han dagligen på servern.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tror att jag kommer bidra till mycket skratt bland folk och roliga scenarion att utspela. Så som min karaktär är uppbyggd så kommer jag att prata med väldigt mycket folk och bygga ett brett kontaktnät. Samt att jag vill ha jobb på antingen Vianor eller Autoexperten eftersom min karaktär är bilintresserad.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag blev tipsad av en kompis att testa denna server och har bara tyckt om att vara inne på den. Så känner att det bara gör mig och min karaktär gott att bli whitelistad. Och jag tycker att majoriteten av folket jag pratat med är fett sköna att ha att göra med :)

Hur hittade du Multistaden? Tips från en vän från början. Sen har jag kollat mycket på amerikanska fiveM streamers.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag älskar att leva mig in i scenarion och försöka hålla det så verkligt som möjligt. Att få större förståelse för RP och att bli kriminell så jag behöver ha in en fot där så som min karaktär är uppbyggd. Och såklart att ha kul på vägen.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka