Nekad Zingo09 | Medlem ansökning (Nat_)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zingo09

Aktiv Medlem
Meddelanden
1,455
Reaction score
37
Vad är ditt namn i verkligheten? Felix

Vad är ditt discord namn? Zingo#8217

Vad är ditt födelsedatum? 2 Februari 2009

Berätta om din karaktär. Erik Porsche är en 23-årig kille som älskar motorcyklar. Han gillar både att mecka med dem och att köra långa turer. Eriks pappa är chef och ägare av företaget Porsche, och det är därför de har efternamnet Porsche. Erik har haft en lugn uppväxt med föräldrar som alltid har tagit väl hand om honom.

Trots sin trygga barndom har Erik gått igenom en svår förlust. Hans äldre bror, Emil Porsche, började missbruka droger och dog sedan av en överdos. Denna förlust tog hårt på Erik och lämnade ett stort tomrum i hans liv. Erik älskade sin bror och saknar honom varje dag. Han tänker ofta på Emil och känner ibland skuld över att han inte kunde göra mer för att hjälpa honom.

För att hantera sin sorg och hitta en känsla av frihet, ägnar Erik mycket tid åt sina motorcyklar. Han meckar med dem i garaget och tar långa turer ute på vägarna. Det är när han sitter på sin hoj, med vinden i ansiktet och vägen som breder ut sig framför honom, som han känner sig mest levande.

Erik har en stor dröm: han vill en dag få bära en MC-väst och vara med i en motorcykelklubb. För honom symboliserar det gemenskap och lojalitet, något han alltid har längtat efter. Trots sin sorg och sina skuldkänslor är Erik beslutsam och har ett stort hjärta. Han vet att Emil skulle ha velat att han följde sina drömmar och levde sitt liv fullt ut.

Med sin passion för motorcyklar och drömmen om att en dag få vara med i en MC-klubb, strävar Erik efter att hedra sin brors minne och hitta sin egen väg i livet. Han är fast besluten att följa sin dröm och vet att det är vad Emil hade velat.

Erik gick en dag med i en mc klubb och fick en väst han satte på patchen R.I.P Emil på sin väst för att hedra sin bror och visa upp de när han är ute och glider på sin vackar HD hoj.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med mycket rolig och kreativ RP eftersom jag har erfarenhet av det sedan tidigare. Jag tycker att det är roligast att spela som en kriminell karaktär, men jag gillar också att jobba på olika jobb samtidigt. Jag har tidigare arbetat på SC Styling, Meko och Trygg, och jag funderar på att ta ett liknande jobb igen när jag blir medlem på servern. Jag kan också bidra med roliga och realistiska RP-scenarion

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte alltid ska spela för att vinna utan man ska kunna låta motparten vinna utan att bli arg över det, detta gör även att rp nivån höjs och det blir roligare att spela för alla.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM = det är när man dödar någon utan anledning VDM = det är när någon dödar dig med ett fordon utan anledning Copbait = det är när man försöker få en polis uppmärksamhet genom att göra något olagligt framför dem FearRP = det är om du är livshotad så ska du leka rädd och agera på det sättet du skulle gjort i värkligheten Metagaming = det är att man tar information utanför din karaktär och tar det som information inom din karaktär NLR = om du dör i ett scenario så ska du inte komma ihåg något ifrån det scenariot COMBAT LOGGING = om du medvetet undviker ett scenario genom att till exempel lämna servern POWERGAMING = det är om man använder sig av omänskliga krrafter till exempel efter att du har krockat så ska du rp'a att du är skadad SUNT FÖRNUFT = det är att man ska tänka logiskt och göra vad du skulle gort i värkligheten OOC = att man inte får fråga i spel till exempel vilken knapp man trycker på om man vill hoppa in i en bil LOKAL OOC = det är chatten i vänstra hören som man använder för att sprida inf

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja har erfarenhet inom rollspel har rollspelat mycket, har rollspelat på unive i över ett år nu och är redo att börja igen

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Tror de va allt! :)

Nekad.
Anledning:
AI hjälpmedel

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Helt mina egna ord fick bara göra om de för att inte härma min andra som blev nekad

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka