Nekad Zingo09 | Ban Överklagan (Neptune669)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Zingo09

Aktiv Medlem
Meddelanden
1,455
Reaction score
37
Länk till din steam profil: 76561199477866120

Ditt Hex-ID: 11000015a74be88

Vad är din discord tagg? Zingo #8217

Vem var det som bannade dig? Neptune669

Bild på banmeddelande: FiveM® by Cfx.re 2023-07-21 18_04_45 (1).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffs valde att banna mig för att jag snodde en motorcykel och körde i väg

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var en kille som kom fram till mig och min kompis på piren och kallade oss för fetton och tjockis barn och slog oss han tog fram sin motorcyckel i från garaget och körde ifrån piren. Lite senare var de en annan person som hade exakt likadana kläder och likadan hoj som personen som hade varit otrevligt mot mig och min kompis så jag gick fram till presonen och sparkade av han ifrån motorcykeln och sedan körde iväg ifrån piren med hans motorcykel. När jag kört ifrån piren såg jag personen som varit taskig mot mig och min kompis komma på hans motorcykel och då märkte att de var fel person som jag snot motorcykeln ifrån.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban för att det var inte jag som gjorde fel från början då killen kom fram till mig och min kompis och provocera kallade oss massa saker och slog oss. då ville jag ta ut min ilska med hämd så jag gick fram till en person som hade samma kläder och hoj som killen som hade varit elak mot mig och min kompis så jag sparkade ner hans motorcykel och snodde den men jag märkte rätt snabbt att de var fel person

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag och en kille slogs och då kom jag i underläge och för att inte dö så drog jag spawnmenu, lärdommen av den bannen var att inte dra spawnmenu ifrån scenario. Sen har jag också blivit bannad för att jag körde en ambulans mc och jag körde i full fart när jag inte hade larm och jag körde dessutom på felsida vägen vid ett visst antal gånger de jag lärde mig efter den bannen var att jag inte ska köra som en dåre om jag inte har larm, och att jag inte ska köra på fel sida vägen utan att jag ska sköta mig när jag är ute och kör och följa trafikreglerna. Sen har jag mer blivit bannad för att jag råkade köra på en kille på sjukhusets parkering det jag har lärt mig efter den bannen är att jag ska hålla mer koll när jag är ute och kör och köra mer försiktigt och se så att ingen är framför bilen innan jag kör. Jag gick fram till en bil på piren som jag har velat köpa jätte länge, Jag såg att den var öppen och jag tänkte att jag kunde prov köra den jag tjuvkopplade bilen och körde iväg från piren kort därefter blev jag bannad. Jag körde i en bil och skulle ner till piren för att möta en vän när jag svängde in på piren så var de en bil som jag råkade köra in i 2 gånger, när bilen låg på sidan gick inte min bil att köra mer så jag hoppade ut ifrån bilen och sprang ner mot parkeringen och sen blev jag bannad

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat göra anorlunda är att jag hade kunnat gå fram till personen och fråga om de var han som varit taskig innan jag gjorde som jag gjorde

Har du lärt dig någonting efter din ban? Det jag har lärt mig efter min ban är att om någon är taskig eller kaxig mot mig ska jag bra skita i och hålla på att var kaxig tillbaka för de lönar sig inte i slut ändan

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja de förstår jag.

Det var du som gjorde fel, eftersom du kom fram till mig helt random och slog ner mig och stal den och sa sedan ''Jag lånar den här''. Så bannen kommer att kvarstå!

Tillbaka