Nekad Zingo09 | Ban Överklagan [Jaakoob10]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zingo09

Aktiv Medlem
Meddelanden
1,455
Reaction score
37
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199477866120/

Ditt Hex-ID: 11000015a74be88

Vad är din discord tagg? Zingo#8217

Vem var det som bannade dig? Jaakoob10

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffs valde att banna mig för att jag installerade ett Fps boost pack som innehöll en konfetti effekt när man träffade huvudet detta var inge t jag var medveten om och märkte de när jag spelade paintball med mina kompisar i unive och de blev jag bannad för

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mina kompisar spelade paintball då när jag träffade någon i huvudet märkte jag att att de kom konfetti då tänkte jag att de måste ha kommit med fps packet jag nyss installerade jag tänkte då att jag kunde lösa de efter paintball matchen men så långt hann jag inte för då blev jag /m ad av en staff som ville att jag skulle komma support

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel från första början skulle ha kollat upp fps packet lite närmre innan jag installerade till unive och kollat upp att de var ett sådant pack som man fick köra med på unive.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad 11 gånger innan varav 3 var felaktiga

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Som sakt det jag hade kunnat göra annorlunda är att jag hade kunnat testa modet på en lall server innan jag tog in de på unive

Har du lärt dig någonting efter din ban? Det jag har lärt mig efter min ban är att jag ska testa mods på lall servrar innan jag lägger in dom på Unive och börjar rpa.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka